fredag 22 januari 2010

Veckan e slut??

Jahopp...Ytterligare en vecka e slut?? VART tar dom vägen??
Igår fick viggo vara hemma me mej, svärmor skulle komma o sen va de bvc besök, Dum tid dock! Mitt i han sovande, ibland sover han inte middag o de gör inget, men igår behövde han, så ja på me kläderna en tim innan o vagga o honom i vagnen så han fick sova en stund iaf:)
Super super duktig va han på BVC:) Byggde klossarna, lekte me djuren, dom fick kolla öronen,HALSEN? Utan att han sa nåt, Så länge han fick ha me sig ett lejon som han visade för läkaren hela hela tiden... Kisse sa han till den o visa för läkaren:)
Så söt!

Vi pratade om sovande på nätterna, svaret vart.. aa tyvär så har visa barn de såhär, drömmer mycke, o bara allmänt oroligare vid sömn..
Sen barn som är aktiva? heheh passa rätt bra in på min prins:) Dom har de tuffare!
Så gör de som passar er o gör livet lätt för er!
Just för mina onda fogar o sammandragningar så va deras råd att fortsätta som vi gör!
O de funkar bra så de kör vi me:)

Men lång o smal e min kille..

86 lång o väger 11640:)
En perfekt riddare för sin Emmie:)

Fick andra sprutan av svinis oxå.. Så självklart fick han fbere o va inte alls fräsch inatt o imorse..
Så idag vart de en hemma dag me bak o städ.. För mycke för mej vart.. AJAJAJAJ säger mina fogar dom sensate dagarna:(
Nu ikväll tog ja en sväng o köpte lite leksaker till prinsen, vart en giraff som kan gå o låta.. SUPER spännande tyckte han o otcäkt:) hahahaha han putta till den, sen när den stanna så kom han springades me den i ena örat o skrek.. E DÄ E DÄ:) o Rös:)
Sen fick han en påse me djur:) Väldigt uppskattat!

Nu fre kväll.. Innebär fredagsmys me mannen:) hähähä;)

puss hej

1 kommentar:

sina sa...

jag vet vad fredagsmys e här, men vad innebär det hos er? muuuhahahhahahaah=)
Jajjamen, riddarn Viggo så fin!
See u på söndag <3