lördag 16 januari 2010

Söndag..Sjukdag:(

Jahopp nu e viggo sjuk:( Han har varit snorig under veckan men igår börja de på rikigt, ja vakna av att hela mitt ansikte va ömt? Skit konstigt, sen gick ja o kolla hur ja såg.. Det vart ett Större SHIT Än vanligt!
Nu vart de Vatta FUCK hur ser jag ut??? Helt svullen o röd o såå ont! Messa två av mina vänner som har sk utbildning, båda sa att de berode på min fökylning som ff håller i sig, men de e bara näsan, o huvet då.. Men det e ju bara för man går o snyter sig o tar i för kung o fosterland:)
Jugge e oxå dålig..

Ja skulle iväg en sväng till sina igår, men ja vart halt slut, så de stanna hemma.. Och idag skulle ja o viggo dit på lekstund, men det blir bara jag som går en sväng, mini får stanna hemma o nysa ihop me pappsi..

Nu e vi klara i sovrummet:) Bara byta gardiner som ska göras idag o sen fixa ordning spjällsängen:)

Nu vill ja få mitt lilla underverk i min famn.. Längtar s otroligt!
Jag ska filma viggo om ja hinner när han ligger på magen o bebben sparkar på honom:) PAPPPPPPPA skirker han, sen E dä??? O klappar såså försitikigt o lägger sitt huvud igen:) Såå sött o sitter han brevid mej i soffan så lägger han ofta upp ena handen på magen o bara klappar lite:)
Ska bli så underbart o se vad som tittar ut, mycke el lite hår, snopp el snippa:) ja allt!
El självklart bebbe skriker kanske man kan bortse hahahah:) El tillomed de längtar ja efter fast i Rätt mängd!

Lite sorgligt, överallt just nu går folk isär:( Såså trkigt! fick veta 2 par nu under helgen som går isär! ena paret har en dotter som inte ens ett år o de andra är ett par som har kämpat rätt länge, men där är de flera barn inblandat, ett som bara är typ 2-3 men dom andra är stora..

aa ja kan inte skriva mer, ja hare n som drar mej i by´xan..

puss hej

Inga kommentarer: