måndag 18 januari 2010

Suck..

Igår va ja sj hos Fina sina, viggo va hemma o nös ikapp me pappa..
Det va fullt ös hos sina, Vi va 4 mammor alla hade barn i olika åldrar, fast viggo va ju aldrig me..
Ja satt mest o njöt av alla ljud, tyckte de va super mysigt, det va verkligen FULLT ÖS! Men rikigt duktiga barn..

Jag behövde komma iväg lite sj oxå, viggo är vekrlogen så otroligt mammig.. Det är inte jobbigt, men det e jobbigt? Hoppas ni förstår vad ja menar!
Nu blir han tillomed sur när sitter vid datorn, ja får smyag upp den i knät o så länge han inte ser de så är de ingen fara, men fort han vänder sig om o ser att det finns i mitt knä så DIREKT ska han ha min uppmärksamhet, dra runt på mej, klättra på mej!
jörgen förösker verkligen nu att ta honom mer o mer, men han vill inte jämt o man ska inte tvinga!

Så en borta dag igår va behvöligt, men min mage höll på att stoppa mej igen:( Varannat steg fick ja stanna o frusta:( rikigt jobbigt!
Blir helt slut..

Men ja satt mest hos sina o vilda o då gick de bra!

Idag kom de mer snö:( NEJ!! säger ne cykelmamma.. Det e jobbigt som de e att cykla, eller nä de e de inte, men klart de e jobbigt när de e snö..

Nää fan just nu e ja så besviken på en människa så ja vill igebtlogen skriva om de, men ist blir de massa dravel som inte ens e läsbart:(

3 kommentarer:

sina sa...

Men då var det väl tur att du kom hit så jag kunde lägga mina svettiga armar runt dej heheheheheh.
Javisst var det mys!
Viggan hade gillat öset!
Nästa gång då!
Ses imon lovli!

accka sa...

hahahaha så typiskt söta du att srkiva nåt sånt hahaha:)

Men det va en behvlig kram<3

pusss

sina sa...

Hahahhahah =)