fredag 29 januari 2010

Time to blogg igen;)

Japps de va min egna tolkning av de ordet på svengelska..
Som ni ser s sitter jag är ist för att vara ute på en resturang o äter mat:( BUHU!
Men allt blir inte som man tänkt sig o denna vecka har defenitivt INTE varit som ja planerat det!

Tisdag= Min dag, en bra dag:)
Onsdag= FÖR mycke snö som nästan förstörde mina planer, men de va ok ändå! Vart lite för stressigt bara!
Torsdag= INTE alls som planerat, ledsen viggo HELA dagen, kom inte till dagis pga snön men sen va viggo lite för ledsen så ja hade inte låtit honom gå iaf, men vi hade planer att gå till Fina sina o leka lite, men hennes fina e dåliga:( Krya på er underbara söta<3
Sen vart Viggo mer o mer ledsen,börja ta sig för ena örat, snoret börja rinna mer o bara ledsen.. Vid halv 7 börja han SKRIKKKKKKKKA??? Min prins, inget hjälper, inget duger!
Ringde jouren för viggo är ALDRIG sån!
Fick en tid redan kl 20:00 in till läkaren o han kolla örat o sa Jahopp..Det där e INTE skönt för honom:( Kraftig öroninflamation o trumhinnan kommer gå sönder under kvällen:( BUHU!!
Ja vet hur ont det gör, jag va själv öronbarn som liten o även haft det e vuxet tillstånd! AJABAJJA!
Sen va de rodnad på andra örat men troligtvis så hinner penecelinet värka innan det bryter ut där..
Viggo sa INGENTIG hos läkaren, det har han aldrig gjort, gapar,låter dom lyssna på hjärtat o kolla öronen!
Min älskling<3<3<3
Iväg o hämta medicin o gav honom penecelin,alvedon.. Han tvärdäcka!
Vid 12 så vakna vi av ILLLLLLLLL SKRIK! Ja upp me honom o bara vänta på att de skulle gå sönder, han la sig o sov på mej, o då sprack de! Skönt för honom:)
Sen sov han från kvart över 1 halv 2, inte så bra koll på klockan för ja somna själv på soffan...
Men sen sov han utan att vakna till 8 i morse, då vakna ja av att han satt upp i sängen o skratta åt katten??:)
Så ja avboka middagen igår, för ja trodde inte viggo skulle åka till mamma, men mamma ville ha honom o han e mycke piggare idag..

Så nu sitter jag här i soffan SJÄLV:( Jörgen på grabbkväll, mini hos mormor o ja, lilla jag sitter här höhöhöh:)

Jag har bakat ÄNNU mer ikväll, phu känns som ja inte gjort så mycke annat denna vecka än just bakat, all ledig stund har gått åt de...Tänkte de skulle vara kul me all hemmagjort när det e kalas imorn:)

Nää det blir alltid så långt när ja bloggar! Får börja blogga varje dag så det blir mindre:)

Vill slänga iväg några hälsningar till några mina fina:)
TACK TACK TACK Fina sina för den BÄSTA pajen som FINNS!!! O den super fina presenten! Löv jo<3<3
Sen lite extra kärlek till hennes små<3<3

Till min lilla Calle.. Hoppas dom små tänderna hoppar upp snart så du får lite vila<3<3

Nu börjar den efterlängtade filmen som ja ska se innan nanna kudde..

puss hej

Inga kommentarer: