onsdag 27 januari 2010

Min 27 årsdag..

Vaknade vid 05:20 av att Jörgen säger el han viskar, ja går nu, älskar er, hejdå o du bebbi OM du hör mej så grattis:)
Dom första orden säge rhan varje varje dag.. Jätte fint o gulligt! Även fast ja inte hör det jämt så vet ja att han sagt de:)
Sen tog 2 timmar till så fick ja en klapp på kinden av min underbara son:) Tog bara nån min sen börja min tele ringa..
Fixa ordning inför dagis o samtidigt prata i tele, gick bra!

Efter ja lämnat viggo så va det hem, dricka lite kaffe o sen iväg till bm o lyssna på bebben:)
Sf måtten 26
Hjärtlud 155-160:) En liten tös kanske hihihi:)

Pratar massor me min bm om alla mina tankar o känslor, kändes super när ja gick därifrån, ja AVGUDAR min bm!

Sen vart hem o börja förbereda maten inför kvällen..
Vart, ungsgrillad kyckling me grönsaker o asiatisk smak, me dragon kryddade potatisklyftor, knaper stekt bacon, sås o sen sallad me Cashewnötter,avocado o fetaost som tillägg..
Vart supergott!

Hämta mini som haft en bra dag på dagis..

Sen kom mamma förbi o gratta mej lite..Alltid lika mysigt:)

Sen gott folk, sen kom det e väldigt stor överassking..

Bebi säger, ööö ja går ner o köper mjölk? A men ja har köpt mjölk?
Men det finns bara lite kvar, jaja tänkte inte mer p de!
Sen när han kom hem så kommer han fram till mej me ett kuver?
Öppna de o ser att de sticker upp en biljett?? Vad detta??
SONISPHERE biljett???? HERREGUD:) Vart så glad att ja börja gråta hahahaha:)
Snacka om gravhormoner:)
För er som inte vet vad de e så är det en hård rocks festival i agusti me MASSA bra band:) SÅÅÅÅÅ JÄVLA KUL!!!!!!!
Trodde verkligen inte vi skulle dit, för biljetterna börja ta slut o det e så längt tid dit o allt...
Men nu ska vi:) Ssåsåsåsåså glad:)
Tack älskling<3<3<3

Vart en rikigt bra dag:)

Idag ja har varit på hindermässan o kollat lite, men bajsvädret stoppa mej:( Va där me Jennie hennes prins min lilla älsing Carl:) O jennies absolut COOLASTE mamman:)
Hitta 2 tröjor till viggo, hårdrocks tröjor o sen köpte ja ost o godis..
Sen va vi inne på hm o där köpte ja en dress, mössor o strumpor till bebben o ett par byxor till mini:)

Sen vart det att pulsa iväg till dagis o hämta Viggo.. Kom dit redan till 1 ist för 2, gick inte i den jävla snön!!

puss hej

Inga kommentarer: