tisdag 21 april 2009

Tjenis..

Jag hade tänkt skriva TJOHOO vi börjar bli friska super nice:) Ok, de gjorde ja nu oxå, men ja kollade precis ut igenom fönstret o ser en människa står o ROTAR bland FIMPARNA i askoppen i våran härliga pub i hörnet..BBLÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!1 fy fan vad lite kan förstöra en hel morgon!
Viggo va lagom social nu på mrogonen, började me nr 2 i blöjan, sen dusch o sen självklart sin Mussepigg:) Sen va de lek o ja börja diska o han va me mej först, sen titta han på mej o kröp iväg o man hör MAMA MAMA mama o sen långt borta litet mama...Sen går ja efter för att se vad han gjorde, tå tyckte hanja va så tråkig så han kröp i vardagsrummet o leta me sina bilar o gräsklippare hahahaha:) Sötis!
Sen vart de gröt o sen ville han sova igen? Jahopp..han får som han vill, så 10 över 9 sov han igen o gör de ff..
Ja ska passa på o läsa lite:) hihihi:) För er som inte vet så håller ja på en andra boken av Stieg Larsson flickan som lekcte me elden! Den e så bra så hemsk...
Men för mej som jobbar me människor som är annoslunda o speciella så passar den mej utmärkt..

Igår fick ja tid till Psyk, Sjukt fort gick de! När ja ringde förra veckan så Sköterskan som ja prata me att de kommer nog ta 3 månader för min ärende inte e akut på de sättet, men WIPS så fick ja tid, dom fick min remiss i torsdags o tid på torsdag har ja..Det känns skönt, min läkare ska ringa idag för han skulle prata me dom så ja får se vad han söger nu, för när ja ändå fick tid så fort så tar ja gärna tiden på spyk o få prata me en rikigt hjärn läkare:)

I helgen blir de utgång:) Ska bli sjukt roligt:) LÄngtar massor!!! Va så länge sen ja va ute me Caooo o Sahara..Ja har sagt åt sara att på me Hooker Bootsen o sen röjer vi hahahaha:) Ja ska göra allt i min makt att hitta en man åt henne!

Imorn ska vi till Fina sina o underbara Ems o fixa min frilla o MYSSSA massor!!

Nää nu ner me näsan i boken o läsa mendans prinsen sover:)


Aaajust de, min underbara Jennie me sin STORA FINA mage va här igår, JÄVLAR vad ja längtar efter hennes bebbe! nu tycker tillomed ja att de e segt!!! Men lite till får hon allt knipa:)

Puss på er min bönor!

Inga kommentarer: