lördag 18 april 2009

Lördag..

Idag har ja varit på stan me min vän Madde, mycke trevligt o behövligt:) En redig kula börjar hon få oxå:) Hon o Fina sina ger mej hopp om att man KAN må bra under den andra graviditet:) Ja fasar för nästa, men de får gå, det e ju värt de, för man får de finaste o underbaraste ut av det:)
Jag pratatde med min läkare igår o efter ja legat i o ringt runt o varit lite upprörd så har all strul(förhoppningvis) lagt sig, han ska sköta min nya medicinerig oxå:) Får hoppas att allt går fint:)

Sen har jag bara varit hemma, skicka iväg mannen till en killkompis för att grilla o vara me grabbarna, ja ville ligga här sj på soffan o läsa min bok:) Viggo somna tidigt o jag har bara tagit det lungt...
Men de har varit rätt tråkigt, ja gillar att ha ljud runt mej.. Springer in till Viggo lite oftare bara för lyssna på när han andas..Finns inge bättre:)

Jag o Viggo satt på golvet förut o han härmade mej massor när ja stapla upp pyramid leksaker på varann o satte ihop dom så de vart bollar, Super duktig e han o super smart tycker jag:) Ja brukar skämt o säga att han inte fått min hjärna iaf:) FISKMÅS:)
Han kröp upp för trappor förra veckan, aldrig gjort de förr, o WIPSSS så va han uppe..
Han verkar inte behöva ha så mycke förklaringar utan bara gört som om de våre logiskt för honom..

Jag gav ut de första inbjudningskortet till Viggos 1 årsdag idag:) Hihihih super mysigt va de:)
Håller på o planerar för fullt här hemma, tänker inte skirva vilket tema vi har tänkt för ja sett tyvär att folk även härmas på folks Bloggar?
Men en bra dag kommer vi ha:)

Nu ska ja krypa ner i sängen o invänta mannen ska komma hem..LÄSA ska ja göra:) Bara ÄLSKAR min bok!!!

puss hej

2 kommentarer:

sofia sa...

vad duktig han är=)

ja det där med trappor kan mattheus med helt utan att man visat han.. dom är nog väldigt smarta dom där liven=)

du får gärna ge mig tips för 1år kalas! kommer inte på nått=(

lycka till med bebisverkstan! börjats prata om de här hemma med hehe men vi väntar nog lite iaf=)

kraam

ida sa...

håller tummarna att allt ska gå bra med bebis verkstaden :) och shiit fyller lillen 1 år:) kram