tisdag 21 april 2009

Huvudvärk!!!

Har jag:( Hatar att ha de, ja e inte van heller..Idag har de varit en ok dag, en tänkar dag..Tänker inte berätta vad de handlar om, har märkt att desto mindre som vet desto bättre, tyvär verkar inte alla glada för ens skull el kan hålla sina munnar!
Sen blir ja SJUKT störd på folk som ändrar sina storys utefter vad andra skriver, att man på något sätt jämt måste ses, höras el jämt vara värst o därefter ljuger för att verka så spännande el ja vet inte, blir bara så irriterad, bryr mej igentligen inte... Det e deras problem, men ja fattar inte gerejen me att INTE bara vara ärlig!!???

Måste oxå passa på att tacka för dom fina lyckatille kommentarerna ja fått:) Värmer mycket:)

Till Sofia.. Gå in på www.giraff.se tror ja de hette.. eller goggla på barnkalas el de tema du tänkt dej.. Brukar komma upp massor av saker...

Min käre mor kom hit förut för ja ringde till henne o va ledsen, så vi satt i flera timmar o bara pratade..Jätte skönt! Ja o mamma har verkligen kommit varann super nära..Betyder massor för mej! världens bästa mamma,mormor o svärmor e hon:) Viggo skiner upp som en soln är hon kommer:)

Tvättar gör ja oxå...Suck! Men ett måste! Mina älsklingar ska ut o gå så ja får vila sen..Ska vika tvätten o sen läsa:)

Längtar tills imorn, Ska till min psykolog Sina:) hahahah..Stackarn:) Löv jo finaste<3<3<3


puss hej

2 kommentarer:

Sina sa...

Jaadå mottagningen öppnar ca kl.10 hehe!
Needå!
Jag lyssnar lika gärna som du brukar göra söt!
Hehe, vad jag garva, giraff!
Virrpannan själv muhahaaa va lolit=)
Ses imon sötnos! Lavjo

sofia sa...

heej!

tack så jäääätte mkt för din kommentar! det värmde!=) ja jag vet men är så svårt o jobbigt när nån går så=(

o tack så jätte mkt för tipset!=) ska kolla så fort ja lagt mattheus!

lycka till med bebisverkstan ! kommer gå såå mkt bättre denna gången! du verkar va sån tuff go härlig mamma! synd det inte finns såna här=( =p

kraam