tisdag 14 april 2009

Mina finaste!!







Shitans om 1 MÅNAD!!!! Blir min älskling 1 år??? Jag fattar ingenting o blir nästan lite ledsen över att tiden gått så fort, känns som man glömt bort så mycke, så mycke men ville ha gjort!



Att JAG kunde få en sån underbar son?? Jag kan inte förstå de!



Men vad ja ösnkar dagligen att starten kunde blivit annorlunda:( Det gör ont i mej när ja tänker tillbaka el nu när man pratar mer öppet om de, även om folk inte tänker på de så får man en annan blick när ja säger vad ja gått igenom.. En helt oskyldig blick de vet ja men, men för mej en lite jobbig blick.. Men nu vart de som de vart..



Jag älskar honom mest av allt o han e den FINAST av dom alla:) hahahah Sina;) Löv ju to:)






Jag ska sätta in lite bilder på min söta o även min underbara svärdotter:)



2 kommentarer:

Sina sa...

Hehe, jamen han e finaste Viggo <3
Gumman, som jag sa, tänk inte o grubbla så mkt över det som varit, utan lev idag o ta vara på dagen..
Nu går vi framåt och det kan bara bli bättre & bättre ;)
LOVE U!
Emsan hälsar puss love till er oxå!

Ida sa...

vad fin han är gumman. shit tiden går så snabbt Nellie är 1 1/2 i morgon :D så det är bebbe planer på g läser jag hoppas allt går bra! puss