måndag 16 mars 2009

vet ej vad ja ska skriva..

Jag vet inte vad ja ska skriva..Ja är bara trött trött trött!!
Känner mej typ som ett levande lik, Men de vänder nog snart..skulle behöva o vilja klippa o sola lite..Så imorn ska ja nog till fina sina o bli klipp, Beror helt på hur Sessan Emsan mår, Hon e magsjuk lilltjejen:(

Jag och Jörgen har pratat o pratat denna helg, super skönt..Det har inte varit någe knas mellan oss utan vi har bara pratat om jobb,kärlek ja ni vet ALLT!! Han e ju min bästa vän<3<3
Så kom oxå fram till att ja behöver komma bort i några dagar, el bara över en natt..
Så ja har pratat me min ena syster om en tripp:) Så hoppas hoppas..blir nog inge super avancerat men det e inte ja heller så:) Ja e rätt nöjd me en madrass o en koppa kaffe:) O rinnande vatten hehehhe:) Då e ja nöjd!

Idag har min kära syster Anna-Karin varit här o min helt underbara systerson Hampus..Super mysigt o roligt:)
Ak skulle ut o röka o hampus frågade hela tiden vart hon skulle..
Vat ska gu mamma?
Ut o röka lite,
Aha näj kommej du tillbaka?
När ja e klar..
Så jag säger till honom,,.,Mamma ska ut o göra dumheter,
Då tittade han på mej o sa, Ja du, jag et inte vad hon göra nu för tiden:) hahahahahaha o han kan inte säga r:)
Såååååå söt!!!

Jag har fixat bussresan till nästa Metallica konsert som är den 4e maj.. Men jag LOVAR att inte vara på tv o OM jag skulle bli de så har ja lovat busskillen att göra lite reklam åt honom:) hahaha..

Pissigt datum men kul ska de bli:) Nu kan fan inget stoppa dom, skulle nån annan bli sjulkt får dom fan spy brevid scenen:)

puss hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Madrass, kaffe o rinnande vatten??
Det ska vi kunna fixa här på berhammargatan=)
Du kan få ha madrassen framför den öppna spisen om du vill=)
Välkommen söt! När som!
Jaaa hoppas Emsi-Lou mår bättre imon så du kan komme sej hit vetty...'
Ballar av stål nu. jalla hej lavjooo!