tisdag 17 mars 2009

Hmmm

Jag har börjat sett att jag skriver illa? stavar som en kratta!
Ja har aldrig haft snygg skrivstil men alltid varit duktiga på stavning o att formulera mej...Men inte längre??
Nån som vet hur detta kan bli?
E väldigt irriterande när ja läser gamalt o jag sj knappt fattar vad de står?

Jag ska äta me kolhydrater säger Kicki, då funkar hjärnan bättre..
Ja,jag vet inte! Tråkigt e de...

Ja missar bokstäver oxå, sen har ja iofs väldigt bråttom när ja skriver här, el mina fingrar går utav bara fan:)

Idag har ja o Viggo varit på stan o njutit:) Helt underbart, fast vart senare än planerat..Hade tänkt gå typ nästan direkt när vi vakna till o fixat oss..
Han väckte mej vid halv 7, gick upp vid 7 kvart över.. drack kaffe o lekte på golvet..Sen helt plösligt vid kvart över 8 så börja han bli trött? somna direkt o sov till 10 i 11??? Va fan:) Han kunde ju ha sovit liiiiite längre på morgonen så ja oxå fått sova:) Jag fick väcka honom vid 10 i 11..Helt otroligt..
Sen åt han o sen fick vi, han skratta när han såg vagnan o gjorde Hi five hela dagen mot folk o så mötte vi en kompis me hennes son, som va sååå trött..O lilla söta Viggo sträcker fram handen för att göra Hi five o gick inge tillbaka:) Sötis, han tittade frågande på mej:)
Han har förökst stapla saker på varann idag, känns väldigt tidigt:) Sen vart han SKIT arg o kasta bort allt när de inte gick som han ville heheheh:) Pappas tålamod:)


Ikväll ska Jugge ut o gå me viggo o ja ska vila lite på soffan o bada hade ja tänkt:)
puss hej

1 kommentar:

Anonym sa...

O raka dina lurviga?? *ler*
Saknar dig!