onsdag 4 mars 2009

Onsdag..

Idag har ja jobbat i några timmar, ganska skönt att komma hemifrån lite, bara få vara Annica en stund..
Vi va på marieberg o min syster skämdes över mej??? Kan INTE förstå de heheh..Hon tyckte ja såg ut som en uggla som kolla på alla byggjobbare där ute heheheh:) Men va fan dom va ju ÖVERALLT:) Jugge bara skratta åt mej när ja berätta de.. Ja klappa honom på rumpan o sa, Ja men den finaste har ja här hemme iaf:)
aaa o dina ögon försvann inte bara för du har mej:) Mycke skönt svar måste ja säga...Vi är inte svartsjuka när de gäller sånt!
Ja,jag ska ju kolla på alla rockbrudar på söndag va han tvungen att kontra me heheheh:) O vadå trodde han att ja skulle blunda bland alla rock killar?? ÖÖÖ NÄÄÄ:) ME like heheheh:)
Jag har verkligen världens bästa man..:) Löv ju alot! När ja kom hem från jobbet hann ja bara gossa me Viggo en kortis innan Jugge o han åkte till ne kompis o rökte fisk MMUUMMMAAAA:)
Så ja fick kvällen för mej själv:) Har gjort mat åt jugge, Dubbelpanerad fisk me potatis o dillcreme:)

Det e skönt att vara sj en stund, men de känns fel på någe sätt, e ju inte så livet ser ut längre, saknar dom JÄTTE mycke! Vill ha dom här i soffan hos mej!!

Vet inte om ja glömde ta medecinen i mosre när ja hade så bråttom för ja känner ångesten komma krypandes hela tiden, Mår illa, hjärtat slår o ja blir yr!!:(
Men ja messar me en av mina hjärtan om de o hon vet vad hon ska skriva..Tack!!
Medecinen ska fan inte få styra mitt liv, men det e inte lätt, tårarna kommer nu medans ja skriver o ja kan inte göra så mycke åt de.. Min hjärna o kropp vill inte samma sak!!
Alla negativa tankar kommer mer o mer, Varför jag, varför nu?? Alla dessa varför?? Ja förösker knuta upp knutarna men just nu knyst dom ännu hårdare!!
Första tiden me Viggo kommer oxå upp under såna här stunder, hur fel o tråkigt allt blev..Att den lyckligaste tiden vart ett rent helvete!!!!
Fan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och imon är det en ny dag!
En bra sådan! Älskar dej!