torsdag 19 mars 2009

Min kämpe!!

ojojoj vilken start på dagen, Börjar underbart, en skrattande viggo o solen som kommer in i rummet:)
Sen gick vi upp åt gröt o ja drack mitt kaffe:)
In i vardgasrummet för att leka, satte på Mora träsk,Emil i lönneberga:) Satt o sjung o skrattade massa, han börjar ju bli så stor att han förstår..6e tanden syns nu oxå:) Sen stod han en bit ifrån mej vid brodet o tog han några steg:) :):):) VÄRLDENS stolaste mamma e jag.. Ja vart alldelses gråtis o skulle rinmga jörgen o berätta, men ja hann inte för han gick runt bordet o släppte igen o då tyvär va fallet framåt ist för bakåt o slog i bordet, ja sprang dit för han GRÄT!! Tog upp honom o bara höll om honom, tänlkte aldrig på att titta direkt hur de gick, för han lugna ner sig så fort så ja tänkte att han vart väl mest rädd... NOPE!!! Spruckit ögonbrynet:( PANIK!!!! Ringer till mamma att vi måste åka till akuten me honom, in till min granne som log o sov:) Men hon öppna så gärna o hjälpte mej...För ja höll nämligen på att svimma, gillar inte blod o ABSOLUT inte när de kommer från min son!!!!!
Så hon följde me in hit o lekte me viggo medans ja klädde på mej, han bara skratta o skratta..Han led inget av de, va mest jag som gjorde!
Sen kom momo o då vart han ÖVERLYCKLIG:) Sen åkte vi till akuten, jätte söt sköterksa tog emot oss, tvätta av viggo lite o sen hänvisa oss till öron, gick dit o där fick vi sitta länge!!!!
I en timme!!! Vart lite irriterad, för de va inge andra drä o vi hade anmält oss 20 i 9 o kom in 20 i 10!! Viggo börja bli trött o lite ledsen..Men d e klart, dunkade säkert i prinsens sår:(

Sen när vi kom in så va det en SUPER bra läkaren o sköterksa där, så dom tjepa om brynet på honom, va så fint så han slapp sy, plus att det e en process att sy, måste söva barna o då får som inte ha ätit o druckit...Så dettta va MYCKE skönare...Viggo va jätte jätte duktigt!!!!
Vart lite arg men han lugna ner sig jätte fort!!

Nu han vi kommit hem o Prinsen sover, sovmna direk..o på SÅRET??? Ajajajajaj... Men han verkar inte lida:)

Älskar min son mest av allt!!!

Hua vilken morgon!!!

puss hej

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naaa-a sötaste Viggo-pojken!
massa massa massa pussar! <3<3<3

Anonym sa...

naww krama om lillprinsen. pözzz jonna

Mitt liv i din vardag ! sa...

oj oj usch vad hemskt! är ju så lätt hänt sånt där! mattheus ramla ner från vår säng imorse(dock inte så högt) men man blir alltid lika orolig!

vilken goding han är!=) lik mamma=)

kram kram