fredag 20 mars 2009

Min dag...

Jag vill börja me att säga att ja vill inte att nån kommenterar detta inlägg!
Idag är de min dagbok o ja behöver bara skriva av mej!

Idag mår ja inte så bra..
Dagen börja rätt bra, ff inte van me att jörgen e hemma på fredagar.. Kan tyvär bli irriterad på att han e de, inte för att ja inte vill utan att ja e van me att ha viggo sj på mornarna, sen är de en till som springer runt förtterna..
Men det e väldigt mysigt oxå:) Önskar inget annat!

Sen gjorde ja mej iordning o gick upp på stan, hade mammatid..Men usch vad ja inte gilla de! Ville ha min vagn, kände mej naken o nästan dum utan, nu titta ju folk på mej utan anleding, när viggo e me så e det på hans underbara söta ansikte..Men nu vart de mitt? O min KROPP!! Vilket ja hatar!! Hatar att behöva tänka vad den människan kanske tänkte om mej, tycker dom ja e ful,tjock?
När folk står o skrattar o ja råkade gå förbi så tror ja dirket att de e åt mej! Åt mitt arsle!! USCH!!
Har ja me mej viggo så kan ja börja skratta me honom o slippa ens fundera på vad folket tänker!

Gick runt i affären, handla leksaker åt viggo, Vart en nallebjörn me digitaliskfotoram, man lägger in egna bilder från datorn el mobilen o sen rullar de:) Jätte fint! Mjuk o fin e den oxå:)
Sen fick han en plinkade,blinkade skruvmejsel o en katte som man kan dra åt alla möjliga håll..
Han vart jätte glad, men de blir han även av en pappersbit:)
Sen gick ja mest o bara kolla, prova några byxor men inget satt bra!

Ja går bara o tänker för mycke, på alla människor som mår dåligt runt mej, att ja inte känner mej lyucklig o även ser olycklig ut, ja tittade på kort o där såg ja lycklig ut..Men nu ser ja bara fundersam o sur ut:( Usch!! Att jag förstör allt! Att jag inte kan göra livet bra för Viggo o Jörgen!
Jag o Jörgen gnabbas o ja vet att de mesta e mitt fel, ja söker bråk, vet ej varför..Men bara för att få svar att han älskar mej, FAST ja vet att han gör de!
Ja testar hans gränser hela tiden..Att han står ut??? Jag fattar inte! Det värsta ja vet är när han tittar på mej me ledsna ögon o säger, Det känns som du letar fel på mej el runt mej bara för att få bråka lite, att du bestämt dej redan innan ja kommer hem att du ska vara sur:( Känns så hårt i hjärtat att ja gör så mot en annan människa, en människa som gör ALLT för mej o som jag älskar såååå mycke!

Sen självklart behövs de två för att träta..

Men om inte jaf har ork o kraft hur ska då han ha de?? Först gå upp tidigt på mornarna,iväg till jobbet, Sen behöva ens fundera på OM ja e glad när han kommer hem!
Men det e mej jag är arg på, att ja e denna människa!

Ja pratar lite me en kompis just nu så som mår såååå dåligt! O hon blir chockad när ja berättar hur ja haft de o hur ja mår, bara för ja ser ut som en "vanlig" tjej.. Ja förstår hur hon tänker, för ja sj kan oxå fundera ibland på vissa människor som man hör mår dåligt, min första tanke e jämt..Men hon e ju SMAL!! Snygg, perfket o normal! Men det där normala pratar ja o kicki om mycke på enheten..Vad e normalt?? Ja vet inte sj, men må bra iaf?
Vissa dagar, såna som denna dag så tvivlar ja på att ja någonsin kommer bli frisk...

Nu har ja tagit 3 steg bakåt igen, men ja orkar inte prata om me nån, utan ja blir sur ist.. Sen har man en glädje mur runt sig..Bara för slippa frågor...


O den där jävla maten! Runt runt runt runt runt i mitt huvud!!!!!!!!!!!!!

Tjock tjock tjock tjock!!!

Usch!!! Detta liv!


1 kommentar:

Mitt liv i din vardag ! sa...

svarar fast man inte får!

känner igen det det rejält är nog likadan som dig,gör nog tyvärr så mot christoffer ja med fast ja inte vill. vet inte riktigt varför man gör så tyvärr =( jag hoppas bara så innerligt att man ändrar sig.
o du är verkligen inte stor nån stanns,tycker du är jätte vacker tjej fast ja aldrig träffat dig lr känner dig. kan oxå ha sån ångest. men ska man va realistisk så har man fått barn,o 10 månader sen är egentligen itne så jätte länge.men förstår hur du tänker. ja går aldrig ut utan mattheus i barnvagnen,för då blir det givetvis fokus på han o inte på oss!

hoppas verkligen det blir bättre! sorry för inlägget !

kraam!