tisdag 24 mars 2009

Usch vilken start på veckan!

Detta är inge kul alls, först ramlar min prins o hamnar på akuten..Sen efter två dagar så blir han jätte fökyld, snoret bara rinner,feber o hosta:( Konstigt för vi har inte träffat nån som e förkyld..Men dom där bacillerna kommer fan från ingenstans...

Sen igår så vart mormor dålig igen, eller hon e inte sjuk utan hon e gammal o på väg att försvinna till andra sidan.Men hon e så envis! Vägrar släppa taget, fast ja tror att hon inte hittat rätt väg än bara, eller så e morfar sen me något o har inte mött upp henne än:)
Igår så hade hon ångest:( Jätte jobbigt att se, armarna bara flög på henne o händer upp på böstet,knep ihop dom precis som i en bön, sen ut o leta efter våra händer att hålla i..
Sen kunde hon helt plötsligft bara titta upp o se om vi va där o sen somna igen!
Ja vill bara att hon ska få somna in,fina ro.. Hon har gjort sitt här nu, nu ska hon till andra sidan o fortsätta sin resa..
Får se hur de blir idag, min mmorbro kommer ner idag, hon kanske håller ut till dess?

Jag hippas nästan hon tittar upp o ger han fingret!! Han e sån GRIS!! Kunde inte komma ner igår, för att han skulle köra min kusin till jobbet idag o hon orkade inte ta bussen??
Nää dete skönt att den delen av släkten bor där dom bor!

Idag blir de hemma dag me Viggan o sen handlig ikväll. sen blir de till mormor igen..

Vill hälsa till mina söta SESSOR att ni ska bli friska snart!!!!! Måste ha min fina sina o min underbara Emsan dos!!! Nu har det gått för lång tid!!!!!!

Puss hej..
Just de, kan passa på att säga till Jonna gumman! Ja har INTE glömt dej:) Har bara inte haft tiden att ringa o inte rikigt orken heller:) pussis påre!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaa helskotta nu har det gått alldeles för lång tid=(
MISS U

Anonym sa...

oki pözzzz gumsan löööve uuuu

Anonym sa...

Hejsan!

Jo tack dagen blev bättre! Läste att lilla Viggo var sjuk nu, hoppas han kryar på sig snart och inte smittar mamma och pappa! Tråkigt att vi var tvungna att ställa in. Men har ni planer för denna fredagen? Eller helgen kanske? Vi ska inte göra ett skit, så om ni kan kanske vi kan planera in något! kram på er /Sophia