torsdag 15 januari 2009

Trött!

Ja är så trött att ja igentligen inte orkar skriva något, men ja kan ju säga att ja lever för dom som undrar:)

Ja ska bli moster till en liten pojk:) ååååå vad ja kommer älska den lilla ljuvliga pojken<3<3<>

Igår va de BVC..Viggo vägde 8650 o va 71.5 lång:) Lång o smal..Han har inte gått upp så mycke nu när han varit sjuk o tänder som bråkar! Men han är världens perfektaste o underbaraste som finns!!

Imorn ska pappa Jugge vara hemma WWEEIII:) Han börjat bli pappaledig på fredagar, såååå skötn o mysigt att ha han hemma hos oss! Älskar att vara alla 3!

I helgen ska ja vara me min fina vän ullis...Som går igenom en liten jobbig period just nu, Ja finns här för dej gumman min!! Men hon är en stakr liten skit så hon klarar de!!

Saknar min fina vän Caooo som leker liftboss uppe i sälen(i år IGEN) Men vi messar hela tiden så ja vet hur hon mår:)

Sen saknar ja snart IHJÄL mej efter mina tjejer!! Både dom stora o små...Men på måndag kan inget stoppa oss!! Ja ska träffa Emsan,fina sina o hoppa hoppa Ewwe o Doj doj..Kommer ha hänt jätte mycke me sessorna!!

Sen ska ja träffa mina andra söta nästa vecka, Maruschka o Boggan o WILLOOOOOO:) Viggo ska låna hans Asalan oxå heheheh:) Mys mys mys!!

Älskar er alla!!

puss hej

1 kommentar:

Anonym sa...

And we miss u like hell. men det visste du ju redan =) Pussss