lördag 24 januari 2009

oj vilken dag:)

Idag har de varit väldigt blandande känslor, ja borde sett varningsignalerna men ja har nog undviktigt de..Men ja mår alltid dåligt när ja ska fylla år, blir deppig, ledsen o bara nere o väldigt uppstressad!! Kan bli dum oxå o de vart jag idag tyvär:( Ja sov länge i morse sen vakna av panik! HUR ska ja hinna städa o fixa allt innan familjen kommer, så ja börja skälla på min stackars man som bara förösker förstår varför ja skäller o e dum!! Sen bryter ja ihop o gråter..O berättar att ja mått dåligt dom senaste dagarna,känner mej inte tillräcklig, har problem me maten,känner mej bara dålig o ja, otillräcklig! Vet att ja ställer höga krav på mej sj, men de e inte så lätt att bara sluta..Ja e den ja e! Sen hatar ja att fylla!! Ja har haft åldersångest sen ja fyllde 20??
Men de e sånt man tar sig igenom...

Prinsen har hög feber igen:( Mammas prins! Han har varit så söt hela dagen, fast feber o ont så har han skrattar o charmat min familj, hela tiden clowna han sig:) Sååå söt! Röjde me gåstolen o jaga alla...

Sen fick vi alla en GLAD VÄRMADE nyhet!! Jag ska bli FASTER!!!:) SÅÅÅ underbart roligt!! Såg hur min stolte bror vara växte, fast vi har anat de... Sen har min bror börjat ringa typ varje dag o ska prata umgås, o ja har mörkt att de nåt på gång o annorluna me honom, Vi va super tajta som små..Verkligen bästa vänner! Festa ihop,hade samma kompisar o hängde i samma gäng! Så vi har en lite speciell kontakt han o ja o de märks när vi ses.. Älskar dej bror:) Dej me Carro:) Ska bli sååå roligt:)


Nu så sover viggo o pappa jörgen gör sallad åt mej:) Ska ha myskväll!!

puss hej...

Tack för alla fina presenter:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Man blir inte äldre än vad man gör sig kära syster yster. Ring mig när du mår dåligt....vi kan alltid prata en stund det brukar hjälpa. Du vet var jag finns.Det är bättre att du pratar om det med nån istället för att bli arg, sur och lessen ink på dig själv....ring mig nästa gång och skäl på mig istället...du får hitta på en anledning till att skälla :-). Finns för dig. Kram Kära lilla syster