torsdag 22 januari 2009

KATASTROFALLLLLLLLLLLL natt!!!!

Fy fan för den som kommit på att barn SKA sova i sitt eget rum i sin egna sänga annat e fel vill ja STRYPA!!!!! Viggo har varit duktig tycker jag för att sova i sitt rum för frösta gången..MEN vakna hela tiden o ja sprang o sprang o gulla me honom... Men sen vid 2 när ja ff INTE fått sova, för de tar ett tag för mej att somna om o när ja väll lyckas så vakna han...Men iaf vid 2 så vakna han typ var 10 min?????? Men somna om fort han såg mej..Så de va aldrig problem...Men vid 3 fick ja nog!!! Tog me han in till oss, o vid halv halv 5 vakna han o va PIGG?????????????????? ööö nej nej nej!!!!! Går inte!!! Höll låda fram till halv 6, RÖJDE skratta o lekte me katterna o sparka Pappa jugge som skulle upp till jobbet i ryggen, sen till mej, han flög över sängen! Helt otroligt!! Då sa ja, Hoppas de tar ett tag till innan han går:) HERRGUD!!! Viggo Apan borg:)

Sen somna han o vi sov till 9 el nåt, vet ej rikigt! Ja satte på tvn o han låg o kolla o jag sov vidare:) Han tycker de e rätt mysigt att ligga o titta en stund sådär..

Idag är de torsdag men typ Lillfredag för oss...Pappa jobbar sista dagen för veckan:) Mysssssssss!! Vi ska mysa me tacos o film ikväll:) Imorn är de handlig,städning inför lördag när min familj kommer o firar mej:) Men ja vet ff inte vad ja ska bjuda på??? Några förslag??

Igår hade vi en super dag!!! Fick ÄNTLIGEN träffa våra söta!!! Gud vad stora tjejerorna blivit!!! Men helt underbara!! Löv löv löv!!

puss hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohherreguud gumman=(
Men jag kunde inte låta bli o skratta ; viggo apan borg hahahahahah. Sötaste Viggo<3