fredag 9 januari 2009

Länge sen!

Nu va de ett tag sen igen sen ja skrev..Ja har en del att berätta men allt känns inte som om man vill dela me alla!
Det e så mycke tankar som går igenom huvet hela tiden, va ett tag innan jul när hjärnan slappna av o bara släppte alla måsten.. Men nu börjas det igen!
Har haft lite känningar av ångesten sista veckan, Men de e som de e, det e mycke bättre så ja e glad för de o ska föröska o inte tänka allt för mycke!
Ja ska jobba på söndag:( USCH USCH!!!! Vill inte men dagen går fort o sne e ja hemma hos älsklingarna igen:) Har systerson boende här nu me..MYCKE trevligt:) Är världen snällaste o raraste kille förutom min man o min son! Sitter o spelar spel o skrattar en hel del..

Ja är rätt sliten just nu, viggo har fått sömn svårigheter, Mammas plutt har kommit på att han o jag inte sitter ihop o han vill inte vara sj:( Så det har varit några kämpiga nätter! Men vi överlever:)

Jugge har fått sin pappaledighet beviljat:) Så nu ska han vara pappaledig varje fredag o bara mysa me oss:) LÄNGTAR efter honom varje gång han åker till jobbet...

Han är verkligen min andra halva, Eller iofs de e ju viggo, För han har ju faktiskt växt i mej?? Fan vad sjukt igentligen!! Han har legat I min mage o gottat till sig??? Så konstgit igentligen...Hur kroppen o allt funkar:) Ja, från de ena till de andra:)

Jugge är iaf min själsfrend, mitt allt,min dröm man! Herregud vad han har stått ut me allt som hänt mitt liv sen vi vart tillsammans... Att han stanna!! Tänker på de ofta o bara älskar honom mer o mer för varje gång ja kommer på de! Han har gett mej dom finsate o underbaratse gåvorna man kan önska sig..Först att han gav mej sitt HJÄRTA sen en UNDERBAR SON och sen en RING på fingret!! Nu väntas bara DUMDUMDERUM o en till liten knodd:)

Älskar dej Älskling min..

puss hej

Inga kommentarer: