tisdag 20 januari 2009

Konstigt!

Aaa de e precis hur ja mått sista dagarna, KONSTIGT! Ja vet inte varför, mycke tankar, kan inte somna, nu vet ja en Viss syster som kommer sitta o Jaha ja, e hon sån igen! Inte bra:) Du måste sova Annica o inte lösa problem på nätterna:)
Hon har sagt så många ggtr förr:) Men ja e sån, ligger o tänker o är lite små ledsen..Just nu vet ja inte vad de kan vara!
Sen har ja tänkt jätte jätte mycke på min förlossning? Fast den va bra?
Tror de e samma som annars, TIDEN RINNER IVÄG!!! Ja är en människa som har så mycke tidsångest!
Sen prata me en av mina kära igår, Skruttan min mår inge bra o saknar mej o en annan vän...det gör så ont o höra henne sån, Denna tjej brukar inte erkänna att hon mår dåligt..Så man blir maktlös när hon gör de!! Ja hoppas hon kommer hit snart, ska krama sönder henne o berätta hur mycke jag älskar henne!!


Kan vara så att ja känner mej rätt stark för en gångskull o nu behöver andra mej o hela mej känns de som, men ja förösker tänka på mej sj oxå:) Ingen fara S o E:)

Tror de bara att de e så enkelt att de kommer hända mycke den kommade tiden, Ja fyller, ska firas först på lördag, sen helgen efter är det fest o helgen eftre de ska ja ut o fira en kära, helgen efter de e de alla <3s>
Sen därimellan den 18 feb så fyller min käre far 60 o min käre vän tjugoelva:)
Sen 8 mars är det Metallica:)

Men ja börjar släppa jobbångesten, För vi har kollat o ja kan vara hemma länge till:) Så ja ska ill chefen nån dag o ändra min börja tid:) JIPPI!!!!!!

Nu ska ja byta nr 2 blöja o sen blir de handlig:)

ojojoj Just de, Imorn händer de Äntligen:) vi ska träffa tjejerna:) JIPPI:) Mysssssss....
Längtar mest!!

puss hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen allt det där söt...
men så länge man känner lever man! *ler* O duu, tillsammans e vi starka! Eller hyyr?=)
Vad skönt för dej ang jobb!
Hur länge till ska du va hemma e det tänkt? Vi ska oxå ta tag i det o räkna dagarna nu, jag kommer bara inte in på min sida på fk. Hm.
Jaoooo imon kan inget hindra oss!
Wiiiiiiiooooo!
Du e guld gumman, kom ihåg det.
And me love u very very much <3

Anonym sa...

Fan jag som trodde att det inte var jag fast jag kände mig prickad :-). Är likadan själv nu så jag ska inget säga......