fredag 11 september 2009

Vilken vecka!!

Först hade ja min VÄRSTA dag i tisdag då ja trodde att min bebis lämnat mej... Sen vart ja sjuk, inte för de e så jobbigt MEN när man är gravid o en aktiv son så blir de extra jobbigt.. Sen igår va ja till läkare för att kolla min hals, de va ok men ja hade infektion i kroppen så vila vila vila...

I onsdags så fick ja ett mess där de står.. Lolla e dålig..lollo är min mormor...
Ok?? E det som alla andra ggr att hon repar sig??
Nej inte denna gång.. Men du får inte komma hit, din kropp e redan så stressad efter blödningen o sen är du sjuk... ööö ok:( Förståd,höll me men klart JÄTTE jobbigt.. alla andra va där!

Dagarna gick o hon vart sämre... Idag lördag hade ja tänkt åka ner, om ja skulle känna mej bättre...
MEN ja hnn inte:(
Igår 16:22 somna min fina mormor in:(


Vi alla va där igår kväll o hade minnes stund för henne..Dom hade tänt ljus o gjort de jätte fint.. Hon låg där alldeles fridfull, utan smärta, utan att behöva kämpa!
Nu är hon hos morfar..Precis som hon velat så länge!

Älskar dej mormor!
Ses på andra sidan<3<3<3<3<3<3<3

2 kommentarer:

sina sa...

Finns här bara ett stenkast bort om du vill komma över o prata,
eller att bara vara.
Massa styrkekramar hjärtat mitt!

jojo123 sa...

Jag beklagar sorgen!
Kramar /Johanna