lördag 26 september 2009

Suck!

Suck för mej o min blogg..Har inte tid just nu o de ja verkligen vill skriva om känner ja att ja inte rikigt kan göra, sagt de förr..

Ja mår iaf mycke bättre o DV går bättre bättre..Det är inte lätt, men vem har sagt att jobba me sig själv ska vara lätt el gå fort! Ja börja me den resan när ja va 13 och är ff inte klar, kommer ta lång lång tid, men ja är en bra bit på väg..

Äter bara 5mg medecin nu, från 30 till 5:) Känner SUPER o ja tycker sj ja e duktig:)
Jag va verkligen TVUNGEN att äta medicin.. Men nu ska den bort:)

Jag får s¨ån otrolig stöd från alla möjliga håll och jag vågar för första gången i kmitt liv ta den hjälpen o fakstiskt lita på människor.. Lita på att dom inte pratar bakom ryggen, Jaa, klart att de alltid kommer finnas människor som gör de, men ja tror ja kan lita på dom fina underbara ja har runt mej..

Jag är som sagt väldigt dålig på att höra av mej nu... Men det har varit tufft!
Men jag hoppas att alla vet hur mycke ni betyder för mej!!
Utan er skulle ja inte kommit så lång bit på vägen till att må bättre.. Ja har såna unika vänner som vet o verka känns på sig att man behöver puschen...

Jag avsugudar er o älskar er<3<3<3<3

Sen vill ja säga GRATTIS Johanna som har plussat precis:) O även grattis i efterskott:)
Till Sara.. Sämpa sämpa:)

O till UNDERBARA sina som PLOPPAR om exakt 3 dagar, el de e på onsdag fm men de räknar vi bort:) Jag läääääääängtar snart ihjäl mej!!!


Nu lördags myssssssssssssssssssssssssssssssssss!

Inga kommentarer: