onsdag 30 september 2009

LYCKLIG<3<3<3

Satan vad jag är lycklig idag:) Händer såna underbara saker för mian nära o kära så ja blir helt pirrig i hela kroppen:)

GRATTIS Fina sina o underbara Stora syster Emmie o sjävklart pappa micke till er lill:) ahaaaa det trodde ni va, att ja skulle skriva:) MMOOHHUUAAA:) nej nej..Det får sina gå ut me sj först:) Men ja vet o sååååååååååå otroligt lycklig e ja:)

Bara längtar så otroligt tills ja får träffa er<3<3<3

DEt e fint väder o vi alla mår bättre från förkylningen:)

Men imorn är de begravning för min fina mormor.. Det känns rikigt tufft.. Mest att se mamma så förkrossad o man kan inte göra mer än att bara stå där o finnas tillhands<3<3

Ska bli skönt när det e över!

Nästa vecka ska ja på KUB testet..Ska bli så kul o få se mina lilla fina:) Se hur den vuxit sen sist ja såg den.. Den lyckan går inte att beskriva..Jo varje dag man ser viggo<3

Min prins har börjat drömt mardrömmar:( Lilleskrutten..Men de hjälper me en kram från mamma så brukar de lugna sig.. Han brukar ge mej en klapp på kinden tillbaka el så får ja en BAMSE kram mitt i natten<3

Nu lite soft..

puss hej

Inga kommentarer: