måndag 7 september 2009

Jätte länge sen..

Ja vet att ja är så otroligt dålig på att blogga just nu, men ja hade den tuffaste veckan förra veckan, har börjat arbeta me mina problem på allvar nu o de rör om otroligt mycke, har varit jätte jätte trött, utmattad,ledsen o haft hundra tankar som bara snurrat runt hela tiden..

Men ja vet att allt kommer bli bättre, ja har gett mej fan på de, ja mår bättre redan nu o har minksat m,edecinen ännu mer:)
Stora steg har ja tagit o större ska dom bli!
Har mycke att bli bra för nu...

Hade ne mysig helg, hämtade Jugges brorson i fre o på kvällen vart de fotboll o tacos, sen i lör så tog ja o viggo en sväng på stan, Va cross upvisning som vi fastande vid:) Ringde efter systersonen som oxå kom, så stod vi tre där som små barn som väntgar på tomten:)
Jag älskar motorsporter..Tycker de e såååå kul o se trix o fart:)

Igår va ja fika me min underbara fina vän Caoo.. som e hemma nu, MEEEEN åker inatt igen:( BUHU!!!

Sen tog ja o viggo en myscyekltur till mamma som hade bakat bröd åt mej:) Såååå gott!! Tack tack!

Jag är super dålig på att blogga oxå för att den bärbara har dött o an ren vana så har ja slutat att sitta vid den vanliga datorn..Men får se, antingen en ny lapis el så får ja vänja mej vid den vanliga:)


Ja skickar MILJONER tankar o stöd kramar till en vän som har det lite jobbigt just nu!! Finns ALLTID här..

puss hej

2 kommentarer:

Mitt liv i din vardag ! sa...

heja heja!

klart du kommer klara det!!

kramar sofia o mattheus

sina sa...

Love u