onsdag 13 maj 2009

SNARRTTTTT!!

Imorn är den STORA dagen här, MIN Viggo fyller 1år!!! Helt otroligt!! MIn min min älskling!!! Ja kan inte förstå de, men så e de iaf:)
Vi har köpt allt till kalaset.. Imorn em så kommer några av viggos kompisar hit o firar honom o han ska få äta tårta:)
Sen senare på em så kommer vänner o familjerna o firar honom...En myssss dag:)

heheheh JAG ska försöka ge mej på att baka tårta??? Ok, att ja gått resturang o ska vara kock..Men det där me tårtor har aldrig varit min grej..Men allt för viggo..

Det blir tårta me hallon o vanlij kräm som 1 lager o choklad kräm som lager nr två..
Sen ska alla får göra egna glassar hade ja tänkt o sen blir de kakor:)
Hoppas INGEN bantar heheheh:)

Denna vevcka har oxå varut super, I måndags va vi hos söta Sina o ems o lekte..MYCKE behövligt, sen igår va vi o bada:) Jätte mysigt, men viggo va lite nere o de tog ett tag för honom att uppskatta badet..Men Emsan va helt GÄLEN hahahaha:) Söta KRULL:)

Idag va de jobb o de va oxå trevligt,umgås lite me syster.. Sen vart de tvättning o städning när ja kom hem..

Nu sitter ja här i soffan o sonen sover o mannen på bollen...NJUTER av tystnaden..ska duscha sen stiega:)

Emmie och sina..Måste bara säga att ni förgyller vårat liv o vi älskar er så OTROLIGT!!!

1 kommentar:

Sina & Emmie sa...

Ååå sweetinosen det samma!
Det vet du!
Ni gör livet i öret så mkt lättare som jag brukar säga!

Ser fram emot morgondagen o få pussa prinsen grattis flera ggr om.
Älskade älskade gossebarn!

Pusspuss love love love u