torsdag 21 maj 2009

Min finaste kisse..

Jag har igentligen ingen ork att skriva idag, mår si sådär... Igår kväll så upptäckte ja att ena katten Zecar tvätta sig väldigt i mellanbena..Men ja trodde först att de e inte va nån fara, sen gick han bort o la sig, o ville vara ifred..Sen imorse så skulle han gå på låda o bara SKREK!!!!!!!
O självklart på en röd dag när allt typ e stängt el flera timmars änte tid på att ens få teletid..Men ja gav mej inte o tingde runt till massa o kom fram till en vetrienär som va ledig men ändå svara..o han gav mej ett journr till en man i hallsberg..så dit ringde ja o fick åka.. Det va helt stopp i lille snoppen:( Fick lugnande o sen spola han honom.. Min plutt, ja grät o fick typ krypa ur rummet för ja höll på att svimma..Man ser alla saker som kan hända o att min syster nästan precis har avlivat en av hennes katter för dom fick åka in flera ggr o spola rent o de vart aldrig bättre, gör saken ännu jobbigare... Usch!!
3000 kosta de o de gör mej ingenting..Allt för mina katter, men att gubben tog 700!!! för att ens komma till kliniken gör mej lite sur!! Men han hjälpte oss så ja ska inte klaga..

Kan inte tänka mej ett liv utan zecar! Ska sätta in bilder på honom..

Just de, viggo somna helt sj idag:) la honom i sängen sa god natt o efter 10 min typ så sov han:) Stolt:)

1 kommentar:

Maria sa...

tack för tipset om salvorna..har miniderm hemma..ska genast smörja! men varför har din son utslag då?? och min?? ska det verkligen vara sååå här mycket utslag efter tredagaras febern??? kram Maria