torsdag 14 maj 2009

1 år och 15 min senare..


Nu sitter jag här o min tårar bara rinner!
Det är 1 år och 15 min sen min älskling kom!
Helt otroligt! Helt underbart,helt vackert HELT perfekt!!
Dagen har varit super..
viggo väckte mej 20 i 08 i morse, va på strålander hurmör, ja börja me att sjunga för honom o han tittade på mej med stora underrande ögon:)
Sen börjar mobil ringa o vibrera..Då kom massa fina underbara grattis mess från min fina vänner och familj..TACK<3<3
Sen började vi med tårtorna o viggo fick vara med o fixa, el ja mest åt han choklad pudding på sina masjkrokar..Det va GÖTT tyckte han:)
Efter lunch började folk komma hit.. El min kära vän Jennie(me bebbe i magen) Kom tidigt o hjälpte mej TACK!!!! Älskar dej!
Sen kom..
Madde Me Alicia
Sara me Elsa
Fanny me Miranda
Sina Me brullan Emmie
Heheheh viggo me sina tjejer..Va suoer mysigt o lagom me liv hahahaha:) INGEN va blyg utan alla röjde.. viggo har ett bollhav som va väldigt uppskattat..
Det kommer bilder när ja lagt in dom:)
Framåt em så kom min familj o jörgens systerdotter me kille.. Det kommer fler imorn o även på söndag..Så det e fullt upp i några dagar till:) Bara myssssigt!
Vad Viggo har fått..
en trehjuling av morfar o mormor
Ute leksaker av Elsa
Ute leksaker av Grannen underbara Lena
Ute leksaker av Moster sara
Cykelsadel o body av moster Ankia+familj
Presentkort av Morbror Adde o carro
Presnetkort av moster Ak + familj
Gung häst av Moster Jennie
Cd skiva av sina o emmie
Cd skiva plus bok av Madde o Alicia
Cd plus bok,måla bok,kritor av Faster,kusin
Tröja av morfar
Lek o lär grej som låter,sjunger,blinkar aaa ni av mej o jugge
Golfsett av mej o jugge.
uteleksaker av mej o jugge
en boll som blinkar av Fanny o miranda
Hoppas ja inte glömt något nu:)
TACK TACK TACK alla underbara människor som va me o gjorde min sons dag till den bästa 1årsdag!!
Som sagt de kommer bilder:)
Nu är ja så trött så ja skriver bara snabbt nu..Sen blir de soffan o mysa me mannen:)
pusss

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS TILL VIGGO!

låter som ni hade en toppen dag med massa härliga presenter!=)

låter precis som här hemma,vi hade med en toppen dag,men nog för mkt leksaker ;) vet inte hur vi ska få plats med allt i nya lägenheten=)

hoppas allt e bra!

kram sofia o mattheus