söndag 3 maj 2009

Metallica



Idag gör vi ett nytt förösk:) Dags för Metallica igen:) Just nu gör det inte så mycke att de vart inställt sist, för hellre i maj me fint väder o alltid kul att göra något..Att det händer nåt:)
Halv 2 går bussen till storstaden.. Håll tummarna att de blir av idag:)
Ja har haft en bra helg, i torsdags va de Valborg:) Jätte mysigt va de, Först kom mamma o hennes jonnie hit o vi åt tacos tillsammans, sen bar de av till Stora holmen där vi mötte upp 2 av mina systrar o deras underbara barn.. Kollad epå elden o åt godis:)Viggo av på super humör, som vanligt;)
Ja kan tänka mej att jag såg lite rolig ut, för även fast ja sj fått barn så skulle ja aldrig sätta mina syskonbarn åt sidan..så ja sprang runt på holmen o lekte me 3 galna killar efter mej:) Älskar verkligen dom!!
Sen gick vi hem o min mamma,jonnie o min syster me två av hennes barn följde me, o vi åt kex o ostar,godis, glass o JORDGUBBAR:) Verkligen super mysigt:) Alla somnade vaäldigt glatt...Viggo gick o la sig vid 10 men inte ett pipp från hans mun under kvällen...han va såå glad av att få leka me kusinerna..


I fre jobbade ja extra på ett gruppboende..Skit kul va de:) Har inte varit där på över 1 år nu... tog en skön promenix hem därifrån...Hade lite ont i bena när ja kom hem, sen va ja ute o spran i fre morse o har lite ont i benhinorna nu.. Igår va de jobb igen..Men de vart en slappar dag..

Jävlar ja glömde sist..Ja blir ju faster oxå i sommar:)

Nu ska vi mysa innan vi ska börja packa ner viggos saker o bege oss till mormor me prinsen..

Sen jävlar är det RÖJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ cigg o alkohol som gäller:)

pyss hej

Inga kommentarer: