söndag 17 maj 2009

Min helg..

Hej hopp...Inte haft så mycke att skriva sista tiden, ska lägga in bilderna från prinsen stora 1årsdag:)
Helgen har varit super lugn, i fredags så kom min systerson hit o stannade tills igår, För min systerson Rasmus hade fotbollsmatch o min andra systerson Filip hade bruketsdag på dagis o Mex ville följa me..hahahah vad många syskonbarn de vart nu då:)
Men iaf, vi va först o kolla på fotbolsmatchen så åkte ja o max me mamma o henne kille till filip en stund, där fick vi smaka mat från massa olika kulturer..Jätte intressant!

Jag tänkte på en sak igår när ja stod där me två av min systrar..Hur olika man kan vara trots man e syskon? Absolut inget illa el negatvivt menat..Men me allt nästan,kläder,musik,hår ja allt!
Anki= Min äldst riktiga syster, Hon är blond kort hårig schlager tjej som är stark o vet vad hon vill..Gillar som sagt schlager o fifta me armarna på krogen:) Gillar typ skjorta o en kofta..

A-k= Nästäldsta.. En icke bryande om sitt utseende tjej, elle klart hon bryr sig, men hon e vacker utan spakel o e inte intresserad av varken hår,smink el kläder.. Folk får ta henne för den hon är o de gör man mer än gärna:) Oxå en väldigt stark vet vad hon vill tjej.. Gillar elvis o reagge..

Adde= Bror.. En SNOBB!!! El en väldigt utseendefixerad lärare på tullängen som bor i sitt hus vid centralstationen, klär sig gärna efter vad frugan o andra tycker, är stark i sin åsikt men ibland e de inte alls svårt att få tyst på honom:) gillar All musik typ.. Oxå stark i vad han vill o ger sig oftast inte förens de e klart vilket ja beundrar honom väldigt mycke för..

Katta= Äldsta (halv)syster..Det e nog den ja känner igen mej mest i, iaf i vissa kläder,o hår.. Hon är en kontrollfreak som gärna vill styra o ställa o uppskattar när saker görs efter hur hon gillar de.. Hon är oxå en schalgerprinsessa, buggar mer än gärna o har taueringar som hobby el ja EN av sina hobbysar:)

Morgan= Han bor på landet me sin tjej o sina tvillingtjejer.. Jobbar o är rätt vanlig, oxå en stark personlighet..

Sen är de JAG:) Rockarn i familjen, som inte bryr sig så mycke om vad folk tycker om mina val av kläder, ja kan gärna ha tajt som häng..
Jag gillar hårdrock o britneyspears hahahaha:) Gillar INTE alls schalager!! Kan ha en tuppkam ena dagen o gärna krulligt andra dagen.. Ja har oxå en stark personlighet men kan lika gärna sätta mej i ett hörn o vara tyst o kan trivas väldigt mkt me de.. Ja e nog den mest osäkra av oss alla 6..

Det ja vet att vi alla har gemensamt.. Räkor,vin o Reagge:) hahahahah:) Men va fan alltid någe:)
Sen är vi alla väldigt varma o kärliksfulla människor som välkomnar folk me öppna armar o älskar att träffa nytt folk..

Men väligt olika är vi, fast de e bara bra tycker ja, för alla är en egna individer o man ska leva efter o för sig sj o sin egna familj inte som andra el efter andra...

Idag kommer jugges mamma hit o ska fira viggo..Sen ska viggo till mamma ikväll, ja ska på möte väldigt tiidigt imornbitti o vill inte behöva väcka viggo..Sen ska vi till bvc imorn o få 1 års sprutan:( BUHU!!

puss hej

2 kommentarer:

Sina sa...

Jaaaaaaa bilder vill vi se!!!!

anki sa...

ja det du skrev om 0oss syskon stämmer verkligen :-). me löve you!