torsdag 2 oktober 2008

Livet??

Nu händer massor hela tiden känns de, men tyvär inte så mycke roliga saker:(!! Först Viggo o hans arm,axel o nacke, Att inte bli tagen på allvar?? Att en läkare skrattar o står o skämtar bort allt?? Hmm sist ja kolla så va det inte därför vi kom dit! Men ja ska kämpa för min prins!! Sen hjälpte jag,en kompis o min HELT UNDERBARA systerdotter(min syster enligt mina känslor)Hennes kompis att anmäla hennes föräldrar för mosshandel:( Bra o fruktasnvärt starkt gjort! Men USCH vad jobbigt de va att se henne gråta o skirka ut sin inrde smärta!:( Jag bröt ihop,Fattar inte att människor väljer att skaffa barn,det finaste man kan få o sen gör livet medvetet surt för dom??? Hon vågar inte ens längre gå hem!! Att ingen tagit tag i detta tidigare?? Folk säger nu att dom visste o anade???? VARFÖR va de ingen som gjort nåt???? Inklusive jag:( Men ja har alltid varit så ung,ja har föröskt de ja kunnat..Men ja tänker inte ta åt mej nån ära utan känne rmej mer skamsen!!! Men min underbara tjej 14 år???!!! Hon tar tag i de! Satt o skrek på soc igår,föröskte få dom att fatta hur hemskt hon hennes vän har det hemma, MEN känner sig inte hörda!!! Ja kan säga av de ja såg o hörde igår, att Soc o sveriges lagar o regler kan ta sig i röven!!! Fattar varför unga gör revolt ibland..Denna tjej,lilla lilla tjej..Vågar inte ens se folk i ögonen,vågra knappt prata i rädlsa av att säga nåt fel o att henns mamma får reda på de??? Skakade som ett löv under hela samtalet... Hon vart till sist nästan helt borta, man såg på henne att hon kände sig fel trodd o att dom kommer sätta henne tillbaka... Jag va så rädd för hennes hälsa o liv igår så ja frågade flera ggr om hon skulle kunna ta livet av sig igår, ellerrymma?? Inget av de svara hon direkt på eller ärligt!!1
FAN att folk har de så!! Hon fick inte ens sova hos mej igår?? För hennes pappa?? ÖÖÖ som om den jävla gubbjävel har nån talan i detta läge??? Dom tänkte inte på hennes trygghet utan bara på att ha makt över henne...
Men hon hamna på jourhem o känner kärlek o värme.. MEN bara tills på söndag, sen vet ingen vad som händer:(?

2 kommentarer:

Anonym sa...

O herreguud stackars tjej..
jag har inga ord gumman... Livet e bra orättvist ibland=(
Massa massa kramar.

Buddas kryp in sa...

TACK för att du fanns där både för min dotter och för hennes kompis..


LOVE U SIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!