söndag 19 oktober 2008

Söndag!

Väldigt fint väder idag igen, det behövdes!! Jag behövde frisk luft, Vakna me lite huvudvärk, min syster hade bröllopsfest igår o det va väldigt trevligt:) Träffa släkten.. Viggo tyckte inte de va såååå spännade me all människor så ville hålla,gulla o berätta hur fruktasnvärt söt han e:) WWEEIIII skrek han min plutt:( All tittade självklart me medlidande ögon o PPHHJJUU de är inte mitt barn som skriker:) Alla kom o sa att han stör absolut inte o ni behöver inte känna att de e pinsamt ALLA vet hur de e!!1 Hmmm svetten rann ÄNNU mer då:) För då visste ja att ALLA satt o tänkte på oss! Så ja tog på mej jackan gick ut o gick typ 100 meter sen sov prinsen:) Kvällen va väldigt lyckad...Ve behövligt me en rolig stund efter min jobbiga fre, Va tvungen att springa hem från den trevliga o GODA fikan från fina Sina o goa Eve! För hemma väntade 3 gråtande tjejer, o en gråtande tjej i luren, springade igenom skogen från sina föräldrar som jagar henne!
Ja fattar inte hur soc o lagen funkar, Tjejen är helt panik rädd för sina föräldrar?? Dom som ska skydda henne mot allt ont har i världen,som ska vara hennes stöttarpelare o hennes allt! Vill verkligen inte bo hemma eller prata me dom..MEN soc bedömer henne som"inte ett så stort fall"??? öööö??? Bara att hon är rädd är stort o sjukt nog! Ja fick hem henne till mej, i me mat till alla tjejer o sen prata i 40 me hennes handläggare som verkar vara mer på hennes föräldrar sida än hennes??? Va fan!! Hon är 14 år o på rymmen?? Jaja...Jag kämpar på me detta, en vän ska ringa runt imorn o höra sig för..Hon jobbar me detta o vill gärna hjälpa till:) Tack gumman<3<3
Sen prata ja me en av mina änglar igår oxå:) Hon har nu kommit hem me sin prins:) Helt underbart:)
Idag har Viggo det lite jobbigt, en tand håller på bryter igenom o han fick feber o ont:( Plutten!! Om man bara kunde byta plats me dom ibland..Avskyr att se min bebis ha ont! Skär i hela mammas o pappas hjärtan! Men tanden är ett bevis på att min prins börjar bli en stor pojke:) Blandande känslor där..Vill ha min älskling liiiten men ändå världen roligaste o se dom växa upp o blir individer:)
Jaja,slut på ord! Måste snart ska sova,måste upp imorn o försöka få tag på Metallica biljetter:)
puss hej<3

Inga kommentarer: