tisdag 21 oktober 2008

Jiiiihooooo

Yeeee:) Vi fick Metalliva biljetter:) Satan i gatan vad kul de ska bli:) fick väcka stackars Viggo vid 07:15 för att vara på stan vid 8:00..Vi stod båda två som levande lik..Vi är INTE vana me att vara uppe då o defentivit inte vara på stan då:) Men han tyckte de va spännande o kul o se alla folk soms tod o log åt honom:) Han charmade en kille på Örebrokompaniet, vände mej om kille srod me världens största leende mot Viggo:) Sötis(killen oxå hehe) Nänä så får man inte skriva när man ha man hehehe:) Se men inte röra;) Men sambon vet hur ja är:) Idag har ja varit me min snuttisgumma på tidigt UL o ja bara BRÖT ihop av lycka när Bm säger, Här ser ni lilla hjärtat slå:) Ååååååå Jag älskar dej gumman min<3<3<3>
Saknar min hjärtan oxå S&E!! Dom är hos sina kära o hälsar på:) Ser på den nya familjemedlemen:) Men hoppas hoppas vi hinner se i veckan<3<3>

Puss o kram skumbanan<3<3

2 kommentarer:

Eva sa...

Men jag saknar er söta...:0) Lite fika på fredag kanske? Jag ska till synsam kl.10 för ögonkoll & tänkte lite kaffe efter det?? KRAM

Anonym sa...

Vi e hemma nu sötnos!!!!
Latte på fredag? 10.30 så Eeve hinner kolla sina ögon inna??
Saknat er med. Vi har haft d topp. Visar bilder på plutten o alla andra sen=) pusspuss love<3