söndag 26 oktober 2008

Söndag!

Hade en super jobbig natt:( Viggo har börjat krångla ordentligt på nätterna...Jobbigt för honom o lika jobbigt för mej, ja vet inte vad ja ska göra för att underlätta, Känns som om hur ja än lägger honom blir det fel o han blir arg..Men men ja ska inte klaga, sova kan man göra nån annan dag:)
Messade me Fina sina o bestämde dejt upp på stan:) Gick runt kolla lite o sen vart de kaffe:) Köpte Hallowen kläder:) Blir en djävul heheh:)
Efter jag har pratar mycke me mina vänner o min kära sambon har ja iaf kommit fram till! Att ja måste laga mitt liv o mina saker innan ja kan lagas alla andras liv!
Jag är en människa som inte kan se andr må dåligt utan att föröska hjälpa till o vilja hjälpa till... Men det har tagit all kraft ut mej just nu, så ja har inte sett vad som händer hemma:(
Det är ingen annan än jag som kan ändra på dom sakerna,men det e alltid lättare att blunda för sina egna problem, sen har ja varit sååå trött på att allt handlat om mej, o ja har nog bara för en stund velat vara den "friska o starka" Men det sluta ju inte så bra!
Den 7e ska ja på återbesök hos läkaren för medicinen o se om det ska ändras nåt! Jag ska inte sluta me den, de klarar ja inte just nu!

Sen ljög jag om att ja visste hur ma la upp bilder:) hehe...Trodde ja visste men ikke:) Ska be om hjälpa!
puss hej

1 kommentar:

Anonym sa...

En HET djävul ska du va=) *ler*
Måste skicka bild sen gumms!
Tack för idag o tack för en goood latte, me like.
And me like u! Pussa