fredag 26 september 2008

hmm

Hmmm vet inte rikigt vad ja ska skriva idag, men känns som om ja behöver hålla mej aktiv här:) Idag tänker ja inte skriva om hur ja haft de eller hur ja mår, det går upp o ner! Livet är inte lätt o man får motgångar! Varit på stan me min underbara systerdotter, som känns ibland som min dotter:) Men ja ser henne som min syster.. Kan se så mycke av mej själv när ja va i hennes ålder, hur lätt man dömdes, o hur "jobbigt" allt va:) Fast ja hade jävligt kul när ja va 14-15 fast ja hade det tufft..Men ett leende va aldrig långt borta... Hon är lite mörkare i sinnet än mej o det e inte mycke som e kul eller intressant...Mycke intriger! Fan mina problem va just då va hur många man hade o hur många man skulle strula me o hur man fick tag på sprit till helgen:) Låter värre än vad de e, man får ta det me ett leende:) Hon går på samma skola som ja gick, men ja känner inte igen mej när hon pratar o berättar hur de e nu, eller hur dom håller på! Men hela världen har ändrast mycke o tyvär inte till de possitiva..Men det vänder säkert nån dag, när folk vaknar upp o inser att de e bättre att kramas än att bråka,bättre att vara lycklig än ständigt tänka pengar, Pengar blir man inte lyckligare av, men det underlättar! Dom "rätta"byxorna gör inte dagen lättare... Jag älskar att fixa mej o handla kläder,japp ja följer modet MEN på mitt egna sätt:) Nu skriver ja mest strunt, Men det roar säkert nån själ där ute:)
Puss påer<3<3

Inga kommentarer: