lördag 6 september 2008

Livet börjar se ljusare o ljusare ut

Heeej..
Haft en bra dag kan ja tycka, det har varit väldigt många bra dagar sista tiden, vilket känns HELT UNDERBART!!:) Jag har världens finaste lilla prins..Tror han märkt att mamma mått dåligt o därför flirtar, sen skrattar för att få mej på gott humör:) O det lyckas han me kan ja säga..
Mitt humör har verkligen varit upp o ner denna vecka, Tyvär dom dagar ja behövt lee som mest har ja blivit sviken av folk ja trodde ja kunde lita på mest, Så leendena har varit långt långt borta!! Men ja har alltid mina änglar som säger till mej att lee o får mej på bra humör,säger till mej att kämpa o inte lägga ner engeri på en massa skit!!
Så känner ja me, det e mej o Viggo som är första preo nu, att vi funkar o trivs ihop..Resten får ja ta sen när ja orkar, annars så skiter ja bara i de..
Jag hade ju tänkt att denna blog skulle bli liiite ljus oxå, men det verkar få vänta:)
Men det kommer..
Fast skulle ja lägga in en bild på sonen min så skulle ni se en rikigt solstråle:)
Tjaoooo!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm han ÄR verkligen en liten solstråle lillprinsen. *älskar*.
Och även om du inte känner dej på topp alla dagar (det gör ju ingen av oss) så tycker jag att du alltid är guld hjärtat. Du orkar alltid bry dig om andras välbefinnande iaf..
Hur stort är inte det?
Om du ändå kunde själv förstå vilken toppen tjej du är ! <3

Eva sa...

hej söt :-)
Ja du e en solstråle du med acca, sådan mor sådan son! Jag e mäkta inponerad över att du är en glad tjej efter allt skit! Man ska strunta i puckon & fokusera på dina hjärtan. Massa Kramar från mig & Daisy...