lördag 6 mars 2010

SOOOOOLLL

Soooooool sooooool UNDERBARAAAA soooooool
Herregud:) E det SANT?? E våren på väg?? Känns som en förlorad vän som hittat tillbaka!
Bara längtar efter att få använda alla nya vårkläder, köra runt med vagnen med en lite bebbi I ist för I min mage:)
Kunna vara ute o leka inpå middags tiden, el helt enkelt göra en god pasta rätt som man kan äta kall o äta ute.. UNDERBART:)
Jag har en rikigt vara ute o leka son, el iofs ja tror alla barn hellre e ute o leker?

Idag hade viggo o Jörgen en far o son stund, dom va på fotboll tillsammans:) Precis vad dom behövde..
Jag hade en super mysig studn me min jennie på wayns, prata om MÄNN!!!!
Vi kan inte alltid förstå hur dom tänker, MEEEEEN dom förstår nog inte oss heller:)
Det va massa aktiviteter på stan pga schlagerfesten o HUR mycke folk på stan, ingen vill sitta inne när solen lyser, o vad gör man bäst om inte SHOPPAR då hahaha:)

Ja köpte ett par gläns legging.. Nämen sa Jörgen? För du har ju inge leggings hahahaha:)
Men snygga är dom!
Hitta ett par sjukt snygga skor oxå, kanske blir dom imorn, får se!

Natten va bra här, Viggo fick massa värme massage igår innan han la sig, sen ville han hålla mej i handen när ja satt i fotöljen brevid o då somna han.. Älskling<3<3<3
Sen vakna han vid 1 o hade tappat nappen, somna om o vakna till vid halv 6 o kom in till vårat sovrum o sen sov vi vidare till halv 8.. Rikigt skönt efter denna vecka!

Nää nu ska ja krama o gosa me mina killar<3<3<3<3

pusss hej

Inga kommentarer: