måndag 29 mars 2010

nr två

2 inlägg på sammma dag e inte illa, Dagen börja bra, fick sova länge, vakna till o trodde kl va typ 7 men det va 5 över 8:) Vart lite brådis till dagis, men tog de lungt ändå!

Min surhet kom när ja kom hem, o prata me ne kompis som hade hamnat i en diskution häromdagen me en tjej som tyckte si o så om folk som har sina barn på dagis, väldigt konstiga åsikter hade hon haft..
O har man inte barn sj så ska man inte yttra sig spec mycke tycker ja!

Hela inlägget handla mest om att folk bryr sig för mycke om hur o vad andra gör!

Alla gör vad som funkar bäst för dom o säkert sitt bästa oxå!
Även de som ja skrev ang kläder o allt.. Så länge barna e hela o rena!

äää skitsamma, tänker inte förklara mitt inlägg..
Ja va sur o skrev precis som ja kände då!

Min systerson kom hit o de va som vanligt mys, ja gick o möte honom o köpte me 3 skit snygga tröjor till mini på vägen hem:) Lätt hänt heheh:)
Hitta även en jätte fin present till min käre mor som fyller på måndag, en presetn som verkligen avspeglar mej o min familj o vad hon betyder för oss!

Kvällen vart de bara ja o mini.. Pappa B gick på fotboll..

Nu ska ja kolla runt lite sen sova!
puss hej

Inga kommentarer: