onsdag 10 mars 2010

Soolllll underbara sol..

Igår började dagen helt skit, men slutade väldigt bra:)
Min fina caoo va här, även om det va en kortis så va de mysigt att träffa henne, att få krama henne!
Blir ju väldigt sällan de händer tyvär, o va de verkar som så blir de inte oftare heller:( Men men, vi lever olika liv me olika drömmar men finns ALLTID i varandras hjärta o hjärna o är aldrig mer än ett samtal bort<3<3<3 Älskar dej tjejen!!

Sen messa min fina systerson o fråga om han fick komma.. SJÄLVKLART! Så ja mötte upp honom, ville få frisk härlig för vår luft:)
Vi prata o prata om allt! Han e så stor o förstår så mycke, sån fin kille! Synd bara att inte alla fattar de o förösker förstå honom..
Ett STORT hjärta i en ung kropp!!

Sen kom min gubbe hem, el vi mötte honom nere vid porten när vi vänta på att min prins skulle komma hem..
Alla mina pojkar samlade, el de fattades några:)

Viggo va väldigt pluttig när han kom hem, kramade på mej,pappa o max.. Gosa massa i soffan<3<3

Natten va rolig, alla fick sova gott, men vid 4 hörde ja att mini vakna o kom inspringades i vårt rum.. MAMMA MAMMA MAMMA.. Ja kom o lägg dej hos älskling sa ja, MAAAAAMMA! Ja kom då..
Sen la ja min arm runt honom.. d hör man vara MAMMA me en liten suck, Ja? Då kände ja, men lilla älskling vart e din blöja?
hahahahahah då hade han tagit av sig den i sömnen o kissat i sängen o fick väl panik när han vakna utan PLUS kissat hahahahah:) Sååååå söt!

Så ja gick in o drog lakan o allt, sen på me ny blöja på honom sen sov vi vidare:)

Så stor börjar han verkligen bli!

Det va de första max sa oxå.. Men vad stor han blivit o vad lugn han är nu?
O han förstår mycke:)

aaa då slog de mej.. Va fan! han blir 2 ÅR!!!! om TVÅ månader????? Herregud!
Min stora lilla kille<3<3 Mitt hjärta<3<3

Älskar mest!!

puss hej

Inga kommentarer: