måndag 8 mars 2010

Ny vecka då..

Idag är de måndag IGEN?
Va konstig dag igår, för man kom lixom på att de va söndag? VART tog helgen vägen?

Kommer inte ihåg vad ja blogga om sist o ja orka inte kolla de innan ja skriver nu heller, de blir som de blir!
I lör hade viggo o pappa egentid, dom va på fotboll o ja passa på att bege mej upp på stan, fick skujs av mina pöjkar..
Träffa Jennie o underbar Carl o tog en kaffe..

Kvällen vart schalger, ENBART för det va i örebro! Herregud vilka ¨låtar som e me??? Jisses? Tänk om vi skickar NÅN av dom som uppträde i lör?
Hoppas Manboy vinner allt!

Igår va vi hos min ena syster o tog en fika, ja satt där o svettades!
Hade en jätte tuff natt, trodde nästan de va dags, tog tillomed tid på Sammandragningarna..
Vart jätte rädd o nervös oxå, alla tankar kretsar runt viggo, så e de!
Vem ska ja ringa som tar honom mitt i natten.. Vi har bestämt me mamma.. Men iaf!
Det löser sig då de vet ja..

Ja packade bb väskan igår oxå, med en vädligt undrande prins runt mina fötter, han får vara med på ALLT som händer runt bebben, hjälpte mej att fixa me liggdelen,bädda den o hjälpte mej att bära den heheh såååå söt e han:) Hjälper sin handukappade mamma:)
Men när ja packa väskan vart de ingen hit:( Stora undrande ögon, men ja bad hon hämta saker som ja lagt fram, berätta hela tiden för honom varför ja packa, att mamma kommer hem igen!
Men när ja satte mej på huk för att lägga ner kläderna o han lägger sin hand på min axel o tittar på mej så höll ja på att bryta ihop..
Min stora/lilla kille... Förstår så lite o så mycke!

Idag så e den ny vecka..
Min superduper Granne körde oss till dagis idag.. Hon e BÄST!!
Hjälpte mej att hämta mini oxå, ja kan erkänna att detta e svårt! Att BE om hjälp! Inget ja tycker om men nåt ja måste lära mej!
Nu har ja inte jörkort men de hade inte spelat någon rollm ja hade aldrig satt mej i bilen o kört i detta väder me viggo där bak o få sammandragning, Fan e ju en trafikfara!

Hade bm besök på em oxå, Träffade en jätte trevlig gravidis i väntrummet som ja börja prata me, vi ska ha samtidigt, va hennes första barn, så hon fråga lite om förlossning o sånt.. Va jätte roligt o få ge lite råd:)
El råd, sa typ, ta det lungt, lite på dej sj o din kropp..
Allt kommer bli super bra:)

Sen va de min tur..
Ja har inte växt nåt, el nån cm va de tror ja, så de blir extra kontroll nästa vecka igen..
Huvet e fixerat o e långt ner.. SUPRISE heheh känns som den ska trycka sig ut vilken sek som helst visa stunder!
Hjärtljud låg på 150
Vanka hem sen o skrev förlossningsbrevet, e lika bra att ha de klart..

Skulle ha dejt idag av fina Maria, men hon va sjuk s de skött upp de, sen skulle Jennie o carl komma.. Men carl åkte på feber!
Så de vart min soffa igen heheheh:)

Imorn får ja träffa MIN Caoooo:) <3<3<3<3<3<3
Hon o Sebbe kommer hit o tar en fika:) LÄNGTAR!!!!

Nää nu skriker min kropp efter SOVA!!

puss hej

Just de, till en av mina fina..
Grattis till de nya förhållandet:) Stolt över dej som vågar stå för den du är!

Inga kommentarer: