onsdag 10 december 2008

Vilken dag!

Hua idag har de varit fullt upp o MYCKE oväntade saker har hänt, eller dom hände inte idag men ja fick veta dom idag..Först till de roliga, kan inte säga några namn, Men ja kan säga att jag är väldigt GLAD o STOLT över valet som du gjort o bestämt dej för:) Jag älskar dej ovatsett vad du avgör o bestämer, men detta gjorde mej lycklig:)
Sen till den tråkiga delen, Allt aldrig folk kan sköta sig själv o hålla sina munnar stängde om andras liv? Jag pratar inte om andras val eller liv så varför är det ok att göra de om mitt?? Vad ja bestämer o vill är mina problem, OM man nu tycker de e problem? Ja vart väldigt sårad idag..Men man lär sig ständigt vilka man kan lita på o vilka som är ens vänner o finns där för en!
Men nu är de passerat, ville bara skriva av mej!

Dagen har varit bra o Viggan har varit på toppen hurmör...Mammas solstråle!! Imorn blir de julbord:) Ska bli kul o träffa lite folk o klä upp sig lite:)

Puss hej!

Inga kommentarer: