lördag 27 december 2008

Efter julen..

Julen har varit helt underbar en dröm jul har ja kallat den, på julafton va vi först hos min mormor o godjulade lite sen vart de min ena syster me hela min familj:) Snö va de oxå! Helt perfekt..Började me att ja vakna vid halv 6 o ingen snö:( Sen vid 7 väckte jörgen mej o sa...Bebi de e snö ute?? VA??? Jag HOPPADE över jörgen o viggo till fönstret o japps de va snö:) Jag dansade o börja helt hysteriskt ringa runt till folk o skirka GOD JUL:) hahahaha undra vem som e barnet i denna famil:) Sen vart julmys, hade en egen lite afton innan vi gick upp, gav varandra några klappar, sen upp o göra julfrulle:) Tände massa ljus o julmusik...ÅÅÅÅ sååå nice:)

Ute hos min syster va de fullt ös me alla barna o massa skratt..Massa mat hehehe:) Sambon vart lite vit i anskitet ett tag..

Sen efter kalle vart de paketöppning, Hur mycke klappar som helst!! Men de blir fler o fler barn så de där ökar nog me åren:) Viggo fick massa fina paket, men han röjde mest me pappret:) Han höll tal hela kvällen o charmade alla..min prins:)

På kvällen så mös jag o sambon i soffan..Tog så lungt vi bara kunde..

Sen juldagen vart de svärmor oxå super mys me så fina presenter, självklart började ja gråta:) Känsliga mamma annica.. Öppnade ett paket o en blå spargris me pengar i låg där o sen pappaer brevid, när ja öpnna så såg ja att svärmor hade öpnnat ett sparkonto åt prinsen o självklart även pengar där...Då brast de för mej, vart så rörd o glad:) Tack alla söta rara för all fina presenter<3<3<3

Kom hem igår, direkt upp på stan o shoppa lite heheh:) Hitta två tröjor, ett par byxor, men ja lämnade tillbaka byxorna idag o sen köpte ja två skjortor till:) En blårandig o sen en grön,svart rutig me fickor o ett svart brett skärp i midjan..Så nu har ja 4 nya sjkortor..nice:) jag älskar kläder o rea:) På måndag kommer två av mina älksade syskonbarn hit, Ronja o max..Vi ska ha en egen lite julafton, fast me tacos heheh:) Sen ska dom sova kvar..Ska bli super mys..Jag är ju världens stoltaste moster åt världens finaste 7 syskonbarn..älskar er!

puss hej

Inga kommentarer: