lördag 20 december 2008

Passa på!

Får passa på att skriva lite nu när ja e sj o tar de lite lungt:) Så mycke ja glömt skriva känns de som!
Jörgens ena syster är guldsmed o när vi va på öland i somras så hade nästan alla i familjen runda smycken me deras käraste namn i, sååååå fina:) O självklart vill ja likadant, o i tisdags fick ja de:) De komme rkomma en bild:) Såååå fint! Det är först en pärla, sen står de viggo,pärla,jörgen,pärla:) JAG ÄLSKAR de!!!
Nu finns dom överallt, i mitt hjärta, på mina bröst o även över mina bröst! Det är mina pojkar de! Tack så jätte mycke Catrin <3

Sen har ja fått fråga om ja träffat grannarna någe efter ja hörde dom hahahah nnäää:) Hörd dom bara i trappen hela tiden!

Nu på förmiddagen har ja tvättat,diskat o städat.. Jugge o viggo är en runda på stan!

Tack för alla fina julkort ja fått:) Helt underbara<3<3>

Nää nu ropar dammsugaren på mej igen:)

puss hej, Nästa gång vi hörs så sitter ja säkert me en liten drink i min hand heheheh!

Inga kommentarer: