fredag 5 december 2008

Utmanad

1. Jag är sååå stolt över min helt underbara son som gör mitt liv värt att leva, ger mej de varmaste finaste leende på morgonen som ger en extra knuff upp ur sängen!

2.Sen är FRUKTANSVÄRT stolt över min man,sambo,självfrend,älskade MIN Jugge som har orkat stöttat mej i alla lägen, orkat finnas där när ja inte orkat mer! Jag älskar dej mest!

3.Sen är jag väldigt stolt över mina fina underbara vänner! Bättre går inte att hitta...Ni alla lever ett jätte fint liv o alla klarar sig fint..Ger mej stryka o kärlek varje gång jag ser eller tänker på er!

4.Min familj får ja inte glömma! Alla har sina upp o ner stunder men ni ALLA har orkat o klarat er ur dom perioderna..Gör mej stolt att ni är min familj! Varma hjärtan! Älskar er!

5.Jahopp, Här får jag skirva mej...Jag är faktiskt stolt över mej själv som kan sitta här idag o känna att jag verklgen ÄLSKAR livet...Allt ont o alla mörkar stunder kommer försvinna o även komma tillbaka...Men kämpa vidare är de ja tänker göra! Jag är stolt över att vara ,mamma åt MIN viggo!

Inga kommentarer: