tisdag 26 april 2011

Tisdag

Jag förstår mej inte på människor, allvarligt! ska ett jävla förlåt vara så svårt? Alla människor gör misstag o väljer olika, alla ser inte som om att det vore av elakhet, men när man märker att man kankse sårat en annan.. Säg FÖRLÅT!! Finns nog inte många som inte godtar ett förlåt, så länge det kommer från hjärtat!

Jag är iaf ingen människa som är långtidstjurig, orkar inte lägga ner enegri på sånt! Tills sist bara skiter jag i de o då kan det vara försent!
Men ibland måste man svälja sin stolthet!
Man kan vara envis,sur o jävligt dryg! Men man vinner inget på det i längden..
Säga att man blivit sårad av så många kan ja oxå köpa.. Men när saker bara blir till ett STORT missförstånd MÅSTE man lära sig o kunna lyssna på den andra!

Jag har ox fått många knivar i min rygg, men ja dömer aldrig ut nån i förskott, o e det nåt som e fel så säger jag det!
Jag går inte på personangrepp o blir dum! O absolut inte för att få mej själv att må bra!
Men att det finns människor som MÅSTE få det första o sista ordet kan göra mej GALEN!!
LÄgg ner o va normal!!

Munnen har man fått för att prata med, kommunicera är vikitgast i alla relationer oavsett om det handlar om vänskap,kärlek el familjerelationer!

Inga kommentarer: