lördag 16 april 2011

Lördag..

Idag mår jag bra, har gjort en människa som betyder mycke för mej glad.. Jag älskar att göra andra glada.. Tyckte att Mr Marcus behövde muntras upp lite :)
Va hos min andra marcus oxå, vi åt frulle.. Samtdigt som ja föröskte stötta en vän som mår så jävla dåligt :( Du vet vem du är! Jag finns här vännen!!! Dag som natt..
Imorn kommer min fina systerson Max hit, ska bo här i några dagar.. Behöver mosters famn o självklart öpnnar ja den allt jag kan!
Ska även ha HEL dag me underbara Fina sina o hennes bästa barn!! Ska leka,mysa o bara prata,prata :)
Skulle egentligen sprungit idag, men när ja höll på att fixa mej så kände ja att ena skon va konstigt, då hade ja fått en 38 o en 36.. skulle självklart ha st 36.. Fick löpa upp stan för att byta, men tydlogen så sitter nån hemma i samma sitts som mej men inte upptäckt de än..

Så får hoppas att jag får rätt sko i veckan!

Idag kommer mina fina hem, blir lördags mys DELUX!! God mat,chips o godis!!

Såg en fin text som stämmer väldigt bra!

Du väljer själv vilka människor som du vill ha i ditt liv, du ser vilka som bygger upp dej och vilka som drar ner dej.
Att omge sig med människor som är negativa och desturiktiva gör nåt med dej.
Vi blir trötta,slitna o känner oss kraftlösa och ljuset i våra ögon blir svagare o svager dag för dag.
Tänk över vilka du vill ha i ditt liv, vilka som ger och vem som bara tar.
Behåll dom som värdesätter och respekterar dej för den du är!

Stämmer väldigt bra måste jag säga!

puss hej

Inga kommentarer: