onsdag 6 april 2011

Onsdag

Allstå det e redan onsdag? Jag har varit sämst på att blogga IGEN!!
I fredags va ja på tjejfest, mycke trevligt me glada härliga tjejer:)
Det behövdes.. Jag tog det lungt imoed det va inte länge sen ja vart op.. Magen mår mycke mycke bättre nu, SÅÅÅ skönt!!! Jag har spytt en hel del efter op, men man lär sig vad man kan o inte kan äta! Man får känns sig fram o inte utmanna allt för mycke!
För smärtan man kan få om man skulle äta fel e inte rolig!

På måndag ska ja börja skola in min prinssesa på dagis! BUHU!!! Ja börja gråta igår när ja va inne o prata me personalen o såg att dom gjort ordning en plats för henne..
Kommer nog bli en låååång inskoling, har väldigt svårt att släppa henne! Det e inte vem som helst som får hålla,mata el trösta henne! Kanske e FÖR överskyddande, men Thats me!
Jag har alltid varit sån att ja finner ingen anlednign till att för många olika ska hålla min barn.. Varken jag el dom har det behovet!
Men jag tror att me Ebba så har ja nog varit lite för extrem.. Men det går framåt! Men ja har alltid ett öga vid henne..
Igår va det 1 års kontrollen.. Vägde 7525 o va 76 lång.. En STOR liten tjej!

I helgen e de dags för fest igen.. Min Fina Marcus fyllde år den dagen ja vart op så nu ska han firas:) Jag o min bästa Emmy ska svänga våra lurviga! kan ju sluta hur som helst hahahah:)
Ska bli kul..

Ska lägga upp lite bilder nån dag när ja får tid över!

puss hej

Inga kommentarer: