onsdag 16 mars 2011

Onsdag..

Vart tar veckan vägen?? kan inte nån stanna tiden!!
Jag börjar bli SJUKT nervös inför måndag!
Men det ska bli grymt skönt att den äntligen ska bort!

Ni kanske undrra varför jag inte lägger upp bilder på mina fina underbara barn?
Jo det ska ja berätta varför!
För det finns såna nötter där ute o jag vet inte hur man gör så ingen ska kunna ta bilderna..
Jag har lagt upp några, men sen har jörgen sagt att han tycker det e lite olustigt!
Bilder på mej, Fine! Vill nån ha dom, Varsssse god! Skicka dom gärna till nån model sida hahahah:)
Men mina barn vill ja inte ska komma iväg till nån annan!
Måste lära mej att låsa bilder!

Idag blir det onsdags myssss!! För imorn åker barna till Jörgen o ska vara där hela nästa vecka oxå :( Jag kommer inte kunna ta hand om dom dom första dagarna efter op! Kommer sakna ihjäl mej!! Men ja ska hem till Jörgen o hälsa på under veckan..

Jahopp, vad ska ja mer berätta?
Jooo.. hur min natt o morgon va!
Ebba höll igång igår kväll, vet inte rikigt vad hon fått i sig under dagen, för vid 20:00 vart hon pigg, skrek lite men sen låg hon o TOKskratta fram till typ 23:00.. Sen höll hon igån i omgångar under natten, sen vakna ja imorse o av att viggo säger till mej.. Mammmmaaaaa hämta ebba! Ok.. Det va rätt ljust i rummet så ja trodde kl va typ 07:00.. Så absolut kan vi gå upp! Skulle hämta ebba o ha morgon gos i sängen som alla andra mornar.. Men denna morgon tänkte Ebba att hon skulle ge mamma(KRÄK MAGE) En morgon gåva bestående av en AVTAGEN SKIT BLÖJA!!! skit i halva sängen o en SUPER glad tjej fick ja springa med in i badrummet, ja hade knappt fått upp ögonen, ställde henne i duschen o hon RÖJDE!! Skratta o ålade sig.. PHUUU!!!! Ta borta alla sängkläder o fixa iordning henne..
Då kommer Viggo.. Mamma, kissat! Aha ok.. Vart?? Där!1 o peka på en STOR pöl på golvet!! PHUUUU!!!

God morgon va allt ja sa hahahaha :)
Men glada o bjöda va dom iaf ;) Får se det positiva i allt.. o det va inte svårt att vakna iaf :)
puss hej

1 kommentar:

sina sa...

Du kan alltid lägga ett logo över bilderna isf?
Vem de tillhör alltså!=)
Ja justja open e redan next week, blir bra ska du se!
Ska du ha barnen nåt nu i helgen innan?
Emmie frågar efter viggoooooo=)
Puss på er