tisdag 22 mars 2011

Ny opererad..

Jahopp..
Nu är den gjord iaf..
Igår (måndag) Så va ja på kirurg avd 07:15..
Fick byta om till dom absolut sexigaste kläderna, har stora funderingar på att gå en modevisning där:)
Fick lägga mej på en säng, fick infart o prata me sk, sen vid halv 8 kom narkosläkaren o 5 min senare kom ena kirurgen, sen fick ja lugnade sen iväg till op salen, där fick ja ännu mer lugnande sen kommer jag inte ihåg så mycke mer, Förutom att jag skämtde me sköterska innan ja somna!
Vakna några timmar senare me slangar överallt o syrgas!
Sen att nån står o klappar mej på kinden o kallar mej för gumman hela tiden..
Men dom ansåg att ja behövde sova mer så dom körde undan mej till mer privat avd.. Sen väckte dom mej igen o då va klockan 14:00..
Hade förbbannat ont, mest i rygg,skulderblad o axlar! Fick veta att de berode på att dom kör in så mycke luft i magen o det sätter sig på nerver!

Vid 18:00 tror ja klockan va åkte ja hem!
O nu ligger jag här, mår som en påse hundskit o har så satans ont!
kan knappt andas innan det ilar i kör i hela kroppen på mej!
Ser ut som ja är gravid i typ 3e månaden för magen e så svullen, har även fått muskelknutar i ryggen!

Men nu är gallan borta, så nu ska ja bli bra igen :D Längtar!!
Va iaf otroligt söta sk på avd.. Jag skämtade jätte mycke me dom, o ena körde även ner mej i rullstolen till bilen..

Så nu ska ja bara läka o vara!
puss hej

Inga kommentarer: