måndag 14 mars 2011

Måndag

Igår kom mina älsklingar hem! Herregud vad jag saknat dom!! Jag satt på golvet hur länge som helt o bara pussa o kramade på dom!!
Dom gör såna framsteg el vad man säger? Ja dom lär sig så mycke saker på dom dagar man inte träffar dom..
Jag o viggo satt igår kväll efter Ebbis somnat o prata massor, kändes så vuxet av honom att ha en dialog me mej, han svarade rätt, kanske inte alltid så tydligt, men då visar han ist.. Det e sååå underbart me barn!
Idag har varit den bästa dagen på länge, jag vaknade glad o av ebbas tokskratt i hennes säng, sen när ja tittar upp så har hon dragit ner sidan på spjällskyddet o log o titta på mej o tokskratta :) Bästa starten! Storebror låg o drog sig ett tag till..
Sen vart de bullbak, viggo lekte rikigt bagare me att leka me mjölet,skvätte me det o la bullarna i formarna.. utbrast ganska ofta.. Ojojoj Mamma fina Bullar hahahah:)
Sen va det bara massa lek o bus..
dom börjat leka mer o mer me varann, jagar varann o även kan sitta på golvet o leka ihop, för ebba blir mer o mer med o leken..

Sen prata me ja kirurgen igen, o på Måndag(om en vecka) Den 21 blir jag opererad :) Jätte skönt me e jätte nervös!
Men ska blr skönt o kunna bli normal igen.. Plus att ja ska inte äta dom här tabletterna så ofta som jag gjort sen i tordags, har fått grymma humörsvägningar :( Som tyvär fel männsiak fick uppleva i helgen!
Så bara vid akuta behov ska ja äta dom!

Imorn blir det mer bakning inför Sessan stora dag <3

Nu ropar kudden HÖGT på mej här! Dags att följa dess order o lägga mej :)

puss hej!

Inga kommentarer: