onsdag 19 januari 2011

onsdag?

Här sitter jag me en katt på exeln som tuggar på mitt hår o det STINKER torrfoder!! ÄCKLIGT!! Sen insåg jag oxå att det redan är onsdag idag??? Det va ju nyss lördag känns det som!
Dagarna bara går o ja hinner inte me, det e mycke som måste fixas..
Jag fyller nästa vecka :( USCH!! Hatar det! Har mått lite dåligt tillofrån sista tiden, o i måndags vart de för jobbigt så min BÄSTA vän Jörgen kom hit o sov!
Va skönt att bara ha honom här, vi satt o prata,titta på tv.. Det va gött! Han känner mej så pass bra o vet hur han ska ta mej!
Sen har papprerna till dagis för EBBA??? Kommit!!! USCH!!! Jag vill inte ens tänka på det.. Hon blir snart 1??? Fattar inte!!
Jag vet inte vad ja ska göra efter mammaledigheten?
Aja det löser sig alltid! Men ibland skulle de vara skönt om tiden kunde stanna upp lite så man fick tid att andas..

Nu ska min lilla prinsessa ha lite mat :)

puss hej

Inga kommentarer: